Роботодавці зобов’язані видавати посвідчення застрахованої особи

Автор: admin_dev
Роботодавці зобов’язані видавати посвідчення застрахованої особи

Важливо пам’ятати, що з 1 січня 2014 р. вступила в силу ст. 22 ЗУ «Про єдиний соціальний внесок», прийнятий у 2010 році за № 2464-VI. Ця норма регулює застосування такого документа, як посвідчення, що видається застрахованій особі. Саме з 2014 року наявність цього посвідчення стала обов’язковою.

Содержание статьи:

Тепер роботодавець зобов’язаний:

  • Приймаючи на роботу фізичну особу, перевіряти наявність у неї посвідчення.
  • Звертатися до територіального органу ПФУ для отримання посвідчення у порядку, встановленому законом, для подальшої його видачі застрахованій особі.
  • Звітуючи про прийняття на роботу фізичної особи, передавати відомості про фізичну особу, не внесену до Держреєстру або яка не пред’явила посвідчення, а також надавати необхідні відомості для подальшої постановки зазначеної особи на облік.

 

Відповідальність за відсутність посвідчення у працівника несе роботодавець.