Юридична
компанія Адвокат

Реєстрація права власності на землю Київ

Ми не допомагаємо з цією послугою, сторінку перенесено до архіву, але застаріла інформація може бути для вас корисною.

Переоформлення права власності на землю

Для початку розберемося з двома поняттями, які часто плутають: «державна реєстрація земельної ділянки» і «державна реєстрація прав на земельну ділянку».

Реєстрація земельної ділянки – це внесення до земельного кадастру інформації про земельну ділянку та присвоєння їй кадастрового номера.

Реєстрація права власності та права користування на земельні ділянки – це офіційне підтвердження таких юридичних фактів, як виникнення і припинення права, а також перехід прав.

Згідно із законодавством, в земельних відносинах право власності, як і право користування, набувається в результаті проходження державної реєстрації таких прав.

Для того щоб власник або користувач міг безперешкодно розпоряджатися земельною ділянкою, він повинен зареєструвати своє право. При укладанні угод міни або купівлі-продажу, при вступі в спадщину, при даруванні, при здачі землі в оренду, при отриманні дозволу на будівництво разом з правовстановлюючим документом необхідно пред’явити свідоцтво про державну реєстрацію прав на землю.

Державна реєстрація права власності та права користування на земельні ділянки проводиться при подачі таких правовстановлюючих документів:    

  • цивільно-правові договори (договір оренди, купівлі-продажу, міни, дарування);    
  • свідоцтво про право на спадщину;    
  • свідоцтво про право власності;    
  • державний акт на право власності;    
  • державний акт на право постійного користування;    
  • рішення суду;    
  • інші документи, що підтверджують перехід, виникнення або припинення прав на землю.  

Процедура державної реєстрації складається з наступних етапів:    

  • перевірка документів;    
  • прийняття рішення про реєстрацію, якщо не знайдені причини для призупинення реєстрації або для відмови в реєстрації;    
  • здійснення запису до Державного реєстру прав;    
  • видача свідоцтва про право власності (у випадках, передбачених законом).  

Наша компанія проводить консультації в питаннях реєстрації прав на землю. Досвід і висока кваліфікація наших співробітників допоможуть вам прискорити процедуру проходження державної реєстрації. Для подачі реєстратору подають такі документи:    

  • копія паспорта та ідентифікаційного коду;    
  • копія свідоцтва про держреєстрацію та довідка з статистики (для юридичної особи)    
  • правовстановлюючий документ.
  •   
Nakaz UA
Огляд конфіденційності

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.