Скільки коштує оформлення документів в БТІ
Наша організація надає послуги з оформлення різного роду документів на нерухоме майно. З 1 січня 2013 року питаннями реєстрації прав на нерухоме майно займається вже не БТІ, а новостворений орган – Укргосреестр (Державна реєстраційна служба України).
Законом України «Про держреєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що обов’язковим є реєстрація свого права власності у вищезгаданому реєстрі правовстановлюючих документів (договір дарування, купівлі-продажу, приватизації і т.д.), якщо вони небули раніше зареєстровані у державній реєстраційній службі або були зареєстровані в БТІ до червня 2010 року, але не введені в реєстр (тобто інформація про Вас відсутня). Пізніше у Вас можуть виникнути труднощі з розпорядженням вашим майном. Якщо Вас не буде в реєстрі, Ви не зможете продати квартиру або подарувати.
Наша компанія надає наступні послуги:
Вид послуги | Вартість послуги | Терміни |
Оформлення Витягу з Реєстру (Довідки-характеристики) на об’єкти нерухомості | 500 грн. | 1 р.д. (Витяг з реєстру нерухомості) |
від 1150 грн. | 10 р.д. | |
від 2500 грн. | 5 р.д. | |
від 500 грн. | від 1 р.д. |
Так само ми пропонуємо послугу з оформлення Технічного паспорту. Інженери нашої організації виїдуть до вас за адресою, проведуть усі необхідні заміри і видадуть новий технічний паспорт. Так само можливе оформлення технічного паспорту без виїзду техніка (при наявності поверхового плану на вашу квартиру).
Комплексні послуги з оформлення документів на об’єкти нерухомості в Києві та Київській області.
Кожному з нас хоча б раз у житті доводилося займатися ходінням по різним інстанціям, оформлюючи документи, що стосуються нерухомого майна. Не останнє місце в цьому ряду раніше займало БТІ – бюро технічної інвентаризації, яке займалося всіма питаннями, що мають відношення до обліку об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.
БТІ являє собою орган обліку об’єктів нерухомого майна (житлових та нежитлових приміщень). У цьому бюро концентрується вся інформація про будови і квартирах. БТІ м. Києва має загальну базу, де міститься інформація про: плани, власників, статус проведених перепланувань, капітальних ремонтів і вартості об’єктів нерухомості. Всі документи, видані БТІ, необхідні при здійсненні угод, починаючи від перепланування і закінчуючи купівлею або продажем нерухомості.
Для оформлення документів нам знадобиться:
- 1) передоплата 50% (при укладенні договору)
- 2) надання мінімально необхідного пакету документів
- 3) нотаріальна довіреність на представлення Ваших інтересів у відповідних органах
У бюро технічної інвентаризації фіксуються всі операції з нерухомістю, реєструється будь-яка угода, що стосується об’єктів житлового та нежитлового фонду. Без узгодження з БТІ не може бути проведена жодна угода з нерухомим майном. Завжди, здійснюючи операцію з нерухомістю, виникає необхідність в послугах БТІ.
Але оформити документи в БТІ не так просто. Часто виникають різні бюрократичні проблеми. Звернувшись в «Наказ», ви уникаєте черг, затягнутого строку здійснення замовлення.
Великий досвід наших фахівців з оформлення документів в БТІ на об’єкти житлового та нежитлового фонду дозволяє врахувати всі Ваші побажання і надати Вам оперативну кваліфіковану допомогу при вирішенні даних питань за доступними цінами.
Крім цього:
- Ми надамо вам будь-яку юридичну та правову допомогу на будь-якому етапі.
- Ми працюємо як з Києвом, так і з Київською областю.
- Захист ваших інтересів у всіх органах і інстанціях.
-
Права на нерухомість
Реєстрація права власності на нерухоме майно з 1 січня 2013 проводиться в Державній реєстраційній службі …
Вартість: від 1500 грн.
-
Консультація з прав власності
За загальним правилом, право власності на нерухоме майно виникає після державної реєстрації. З 1 січня 2013 року законодавство України змінило процедуру оформлення прав власності на об’єкти нерухомості, спростивши її.
-
Визнання права власності
Право власності – це сукупність прав фізичної або юридичної особи на річ ( майно), які він здійснює, не порушуючи закону і прав інших осіб.
-
Оформлення спадщини
Спадкування – це процес переходу сукупності належать померлому прав і обов’язків до інших осіб. При спадкуванні переходять усі права та обов’язки за винятком тих, що нероздільні з особистістю померлого і припиняються з його смертю.
-
Угоди з нерухомістю
в умовах ринкової економіки продаж і покупка об’єктів нерухомості, а також здача їх в оренду приносить великий прибуток.
-
Оцінка ризиків інвестицій
На сьогоднішній день одним з найнадійніших видів вкладення капіталу є придбання об’єктів нерухомості.
-
Відновлення документів
На жаль, документи мають властивість губитися, вони можуть бути пошкоджені або навіть викрадені. Іноді це виявляється тільки перед укладанням угоди з продажу або обміну квартири, будинку або іншої нерухомості.
-
Оформлення права власності
01 січня 2013 року, набув чинності закон України «Про державний земельний кадастр», який вніс масу змін до сфери земельних правовідносин.
-
Справи з нерухомості
Запишіться на консультаціювід 750 грн Написати нам детально про вартість тут
-
Оформлення права на будинок
Відповідно до законодавства України, перед тим як одержати свідоцтво про право власності на нерухоме майно необхідно пройти через процедуру обов’язкової державної реєстрації. І тільки після оформлення права власності на будинок або квартиру можна почати розпоряджатися майном по своєму бажанню без будь-яких обмежень, якщо такі обмеження прямо не зазначені в законі.
-
Адвокат і юрист по нерухомості
З кожним роком кількість махінацій у сфері нерухомості зростає, а шахрайські схеми стають все
більш витонченими й заплутаними. З огляду на те, що вартість об’єктів у м. Київ, а також у
Київській області досить висока…
- Огляд новобудов
-
Забудовники
Синергия Заснована у 2011 році Здано будинків – 40 Перейти КАН Девелопмент Заснована у 2001 році Здано будинків – 69 Перейти Столица Групп Заснована у 2003 році Здано будинків – 94 Перейти Белый Шоколад Заснована у 2000 році Здано будинків – 34 Перейти Мартынов Заснована у 2008 році Здано будинків – 109 Перейти Однією з […]
- Юридична перевірка забудовника