Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Консультація

Консультація

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 235 08 72

Внесення змін до статуту ТОВ

Реєстрація змін до статуту

Консультація

від 50 usd
Послуга Ціна
Зміни (звичайні) від 50 USD
Зміни (громадські та неприбуткові) від 50 USD

Внесення змін до статуту юридичної особи вимагає правильного оформлення документів з боку самого підприємства і проведення реєстрації необхідних змін державними органами.

Найчастіше для здійснення підприємницької діяльності вибирають організаційно-правову форму - ТОВ. Це можуть бути і продуктові магазини, і туристичні фірми, і навіть освітні установи, і всі вони діють на підставі свого установчого документу. Тому складати статут необхідно з особливою уважністю, щоб надалі, при здійсненні діяльності, не виникло жодних проблем всередині компанії і непорозуміння з боку контрагентів. А реєстрацію змін до статуту краще довірити професіоналам, щоб уникнути помилок і провести дану процедуру якнайшвидше.

Розглянемо, яка інформація міститься у статуті:

  • найменування товариства і форма;
  • юридична адреса (місцезнаходження);
  • мета створення юридичної особи;
  • види економічної діяльності;
  • склад засновників та учасників;
  • статутний капітал - інформація про його розмір і порядок його утворення;
  • розмір часток у капіталі учасників товариства, порядок внесення ними вкладів;
  • розподіл усіх доходів і збитків;
  • склад органів товариства, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень;
  • порядок внесення змін до статуту;
  • порядок ліквідації та реорганізації товариства.

Зміни до статуту ТОВ повинні бути оформлені належним чином і пройти процедуру реєстрації відповідно до законодавства. Для того щоб змінити будь-яку інформацію в статуті (збільшити або зменшити статутний капітал, змінити назву юридичної особи чи кількість членів дирекції чи ін.) потрібно внести відповідні зміни в базу ЄДР.

Внесення змін до статуту ТОВ передбачає два основних етапи:

  1. Проведення зборів уповноваженого органу, на якому за внесення змін повинна проголосувати необхідна кількість учасників. Такі вимоги встановлюються законодавством і самим установчим документом. За результатами проведення зборів оформляється протокол зборів і протокол про наявність кворуму.
  2. Проведення державної реєстрації змін.

Документи необхідні для подачі:

  • реєстраційна картка на внесення змін;
  • рішення про внесення змін;
  • документ, що підтверджує правочинність прийняття рішення;
  • оригінал статуту в старій редакції;
  • 2 статути в новій редакції або ж зміни у вигляді окремих додатків;
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Реєстрація змін в статуті проводиться уповноваженою особою, якщо відсутні причини для відмови, тобто документи подані в повному складі і при їх складанні не допущені помилки.

Для державної реєстрації пакет документів можна подати трьома способами: особисто, відправити поштою або електронним документом.

Послуги з реєстрації змін до статуту від ЮО "Наказ"

Наші фахівці займаються юридичними питаннями внесення змін до установчих документів та їх реєстрацією вже багато років і завжди готові надати допомогу в проведенні даної процедури.

Для замовлення послуги необхідно:

  • надіслати нам на електронну пошту інформацію, що стосується змін;
  • особиста присутність при наданні довіреності і заповненні (підписанні) карток.

В наші послуги входить:

  • консультація з питань внесення змін до установчих документів;
  • підготовка документів (складання, заповнення);
  • подача їх державному реєстратору;
  • отримання виписки (не завжди), що підтверджує факт внесення змін.

Звернувшись до нас, ви можете бути впевнені в якості і швидкості проведення процедури реєстрації, оскільки наші юристи досконало ознайомлені з теоретичною та практичною стороною цього процесу.

Законодавство:

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 №755-IV.