Юридична
компанія Адвокат

Оформлення спадщини на нерухомість квартиру

Оформлення спадщини на земельну ділянку Київ

Спадкування – це процес переходу сукупності прав і обов’язків, які належать померлому, до інших осіб. При спадкуванні переходять усі права та обов’язки за винятком тих, що нероздільні з особистістю померлого і припиняються з його смертю. Спадкоємець не вправі прийняти тільки частину переданих прав і обов’язків. Наприклад, не можна прийняти право власності на дачу і машину, відмовившись від кредитних зобов’язань померлого. До спадкоємця переходять навіть ті права та обов’язки, про які він не знав.

Спадкування може відбуватися за заповітом або за законом. Спадкування за законом застосовується тільки у разі відсутності заповіту або при відмові спадкоємців, зазначених в заповіті.

Згідно з українським законодавством спадкоємці поділяються на п’ять груп в черзі, яка будується ступені спорідненості:

  1. діти спадкодавця (навіть народжені після його смерті), член подружжя та батьки;
  2. рідні брати чи сестри, а також діди і бабці з обох боків;
  3. дядьки чи тітки;
  4. люди, що проживали зі спадкодавцем в одній сім’ї протягом 5 років, до моменту відкриття спадщини;
  5. всі родичі до шостого коліна, та утриманці спадкодавця.

Оформлення спадщини займає довгий час. Відкривається спадщина в день смерті за місцем проживання померлого. Якщо місце проживання померлого невідоме, то відкриття спадщини відбувається за місцем знаходження нерухомості, а в разі відсутності такої, за місцем знаходження основної маси рухомого майна. Підтвердженням факту смерті може виступати свідоцтво про смерть або рішення суду про визнання померлим. Протягом шести місяців після відкриття спадщини спадкоємці повинні заявити себе. За цей час нотаріусом формується коло спадкоємців.

Щоб вступити у спадок, до нотаріальної контори подаються такі документи:

  • паспорт та ідентифікаційний код;
  • документ, що підтверджує факт смерті;
  • якщо спадкування відбувається за законом, подаються документи, що свідчать про ступінь спорідненості з померлим;
  • документи, що свідчать про місце останнього проживання померлого.

Для прийняття у спадщину майна, що підлягає реєстрації, необхідно представити в нотаріальну контору правовстановлюючі документи на нього.

Після визначення всього кола спадкоємців, після шести місяців з моменту смерті спадкоємцям видаються свідоцтва про право на спадщину. Тут потрібно пам’ятати, що право власності на майно, що підлягає державній реєстрації, виникає тільки після проведення такої реєстрації новими власниками. Прямим обов’язком спадкоємця є реєстрація нерухомості або транспортного засобу.

Наша компанія допоможе вам зібрати необхідні документи для подачі нотаріусу, відновити пропущені строки для прийняття спадщини, а також здійснить подальшу державну реєстрацію отриманого майна.

Nakaz UA
Огляд конфіденційності

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.