Підготовка та консультації, щодо укладання ліцензійних договорів на право використання (оренди) торгової марки (ТМ)
У вас вже є зареєстрована торгова марка, і ви бажаєте отримати прибуток від передачі прав використання вашого іміджу?
Замовте підготовку такого договору і його подальшу реєстрацію фахівцями і захистіть себе від некоректного використання ваших праць.
Аналіз
1500 грн
- від 1 дня
- рекомендації юриста
- аналіз юридичних ризиків
- відпрацювання заперечень
- 1 година роботи юриста
Підійде для клієнтів, у яких вже є свій приклад договору або наданий контрагентом, який потребує перевірки на наявність “підводних каменів” перед укладенням угоди
що ми робимо:
- визначення ризиків
- наші формулювання для зниження ризиків і захисту інтересів клієнта
на виході клієнт отримує якісне висновок, професійні рекомендації по усуненню можливих виявлених фінансових і правових ризиків
Додатково оплачується
- Переговори з контрагентом
- Супровід підписання
- Впровадження документа
- Внесення правок
Стандартний
4500 грн
- 3 дні
- договір, акт, рахунок
- 3 години роботи юриста
Підійде для підготовки стандартних договорів (купівлі-продажу, оренди, надання послуг та інших стандартних договорів)
що ми робимо:
- вивчення завдання клієнта
- Створення стандартного договору
на виході клієнт отримує якісний шаблонний договір готовий для використання в конкретному випадку
Додатково оплачується
- Переговори з контрагентом
- Супровід підписання
- Впровадження документа
- Внесення правок
Складний
7500 грн
- от 5 дней
- договор, акт, счет
- привлечение экспертов
- 5 часов работы юриста
Підійде для підготовки складних договорів (Міжнародний договору, лізинг, франчайзинг та інші складні договору)
що ми робимо:
- вивчення завдання клієнта
- створення стандартного договору
на виході клієнт отримує якісний складний договір готовий для використання в конкретному випадку
Додатково оплачується
- Переговори з контрагентом
- Супровід підписання
- Впровадження документа
- Внесення правок
Вартість підготовки\реєстрації договору про передання прав власності (використання) ТМ
| Послуга | Вартість | Терміни |
Складання договору | 600 | 1 р.д. |
Реєстрація договору | 1600 | від 5 р.д. |
Перевага реєстрації авторських прав:
| ||
Ліцензійним договором називається угода згідно з якою, власник свідоцтва на знак для товарів і послуг (власник ТМ) або ліцензіар (згідно законодавчого визначення) може надати зацікавленій особі або ліцензіату (згідно законодавчого визначення) право на користування торговельною маркою в обмін на винагороду та згідно з обумовленими раніше умовами. Грубо кажучи, ліцензія дозволяє купити торгову марку на певних умовах на заданий термін.
Законодавчо передбачено, що подібні взаємини можливі тільки після обов’язкової державної реєстрації торгової марки (отримання свідоцтва). Порядок передбачений законом передбачає, що спочатку торгова марка повинна пройти державну реєстрацію, а тільки потім може укладатися ліцензійний договір. Такі правила обумовлені главою сімдесят п’ятою Цивільного кодексу. Так само в кодексі вказано, що ліцензійний договір на торговельну марку або патент не підлягає обов’язковій державній реєстрації. Тим не менш, сторони на підставі особистих домовленостей можуть зареєструвати ліцензійний договір.
Плюси ліцензійного договору для правовласника (ліцензіара):
- незважаючи ні на що, ліцензіар залишається власником торгової марки;
- в список компетенцій ліцензіара входить можливість обмеження переданих на торговельну марку прав за обсягом, територією, часом;
- ліцензіар зберігає права використання торговельної марки паралельно з ліцензіатами;
- в праві ліцензіара видавати необмежену кількість ліцензій на торговельну марку;
- ліцензіар в праві вибирати оптимальний для себе спосіб оплати за видачу ліцензії на торговельну марку (в якості паушальних платежів, роялті або їх комбінації).
Плюси ліцензійного договору для Правонабувача (ліцензіата):
- можливість роботи та виробництва продукції під вже зареєстрованою торговою маркою;
- економія власних коштів і часу, які потрібні для виведення на ринок власної торгової марки;
- отримання левової частки клієнтів за рахунок вже існуючого іміджу торгової марки;
- можливості для видачі субліцензій (можливих у разі отримання виключної ліцензії).