Реєстрація змін до статуту
Консультація
| Послуга | Ціна |
| Зміни (звичайні) | від 50 USD |
| Зміни (громадські та неприбуткові) | від 50 USD |
Внесення змін до статуту юридичної особи вимагає правильного оформлення документів з боку самого підприємства і проведення реєстрації необхідних змін державними органами.
Найчастіше для здійснення підприємницької діяльності вибирають організаційно-правову форму – ТОВ. Це можуть бути і продуктові магазини, і туристичні фірми, і навіть освітні установи, і всі вони діють на підставі свого установчого документу. Тому складати статут необхідно з особливою уважністю, щоб надалі, при здійсненні діяльності, не виникло жодних проблем всередині компанії і непорозуміння з боку контрагентів. А реєстрацію змін до статуту краще довірити професіоналам, щоб уникнути помилок і провести дану процедуру якнайшвидше.
Розглянемо, яка інформація міститься у статуті:
- найменування товариства і форма;
- юридична адреса (місцезнаходження);
- мета створення юридичної особи;
- види економічної діяльності;
- склад засновників та учасників;
- статутний капітал – інформація про його розмір і порядок його утворення;
- розмір часток у капіталі учасників товариства, порядок внесення ними вкладів;
- розподіл усіх доходів і збитків;
- склад органів товариства, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень;
- порядок внесення змін до статуту;
- порядок ліквідації та реорганізації товариства.
Зміни до статуту ТОВ повинні бути оформлені належним чином і пройти процедуру реєстрації відповідно до законодавства. Для того щоб змінити будь-яку інформацію в статуті (збільшити або зменшити статутний капітал, змінити назву юридичної особи чи кількість членів дирекції чи ін.) потрібно внести відповідні зміни в базу ЄДР.
Внесення змін до статуту ТОВ передбачає два основних етапи:
- Проведення зборів уповноваженого органу, на якому за внесення змін повинна проголосувати необхідна кількість учасників. Такі вимоги встановлюються законодавством і самим установчим документом. За результатами проведення зборів оформляється протокол зборів і протокол про наявність кворуму.
- Проведення державної реєстрації змін.
Документи необхідні для подачі:
- реєстраційна картка на внесення змін;
- рішення про внесення змін;
- документ, що підтверджує правочинність прийняття рішення;
- оригінал статуту в старій редакції;
- 2 статути в новій редакції або ж зміни у вигляді окремих додатків;
- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.
Реєстрація змін в статуті проводиться уповноваженою особою, якщо відсутні причини для відмови, тобто документи подані в повному складі і при їх складанні не допущені помилки.
Для державної реєстрації пакет документів можна подати трьома способами: особисто, відправити поштою або електронним документом.
Послуги з реєстрації змін до статуту від ЮО “Наказ”
Наші фахівці займаються юридичними питаннями внесення змін до установчих документів та їх реєстрацією вже багато років і завжди готові надати допомогу в проведенні даної процедури.
Для замовлення послуги необхідно:
- надіслати нам на електронну пошту інформацію, що стосується змін;
- особиста присутність при наданні довіреності і заповненні (підписанні) карток.
В наші послуги входить:
- консультація з питань внесення змін до установчих документів;
- підготовка документів (складання, заповнення);
- подача їх державному реєстратору;
- отримання виписки (не завжди), що підтверджує факт внесення змін.
Звернувшись до нас, ви можете бути впевнені в якості і швидкості проведення процедури реєстрації, оскільки наші юристи досконало ознайомлені з теоретичною та практичною стороною цього процесу.
Законодавство:
Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” від 15.05.2003 №755-IV.