Юридична
компанія Адвокат

Реєстрація фірми в Києві

Швидка реєстрація фірм під ключ

Реєстрація фірми в Києві за допомогою працівників юридичної компанії «Наказ» здійснюється максимально швидко і за мінімальної вашої участі. Щоб зареєструвати фірму, потрібно відвідати чимало органів та установ, зібрати й юридично правильно оформити велику кількість документів, витратити купу часу в довгих чергах, а також нервів при спілкуванні з державними службовцями. Саме тому послуги з реєстрації фірм такі актуальні та затребувані. Не варто ризикувати, адже допущення найменшої помилки на початковому етапі легалізації вашої підприємницької діяльності може вилитися у серйозні проблеми надалі.

Анна Гайдукова
Анна Гайдукова Старший юрист

Консультація

від 50 usd
ПослугаЦіна
Реєстрація (звичайна)від 100 USD
Реєстрація (громадські та неприбуткові)від 150 USD
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Реєстрація фірм ТОВ

Часто майбутні підприємці обирають саме ТОВ як найбільш зручну форму ведення діяльності.

Переваги ТОВ:

  • учасники ризикують лише коштами, внесеними до статутного капіталу (особисте майно не підпадає під ризик);
  • відсутність вимог щодо розміру статутного капіталу, а також щодо видів внесків (до статутного капіталу можуть входити не тільки грошові кошти, але й майно, нематеріальні активи, авторські права, наприклад);
  • максимальні можливості щодо вибору бухгалтерської та податкової оптимізації (доступні різні форми оподаткування).
Кількість учасників ТОВ може становити від 1 до 100 осіб, включаючи як фізичних, так і юридичних осіб. Обмежень щодо статутного капіталу не передбачено, а учасники відповідають лише своїми внесками в компанію.

Реєстрація нової фірми передбачає такі етапи.

1. Планування майбутньої діяльності:

  • вибір організаційної форми, повної та скороченої назви;
  • визначення системи оподаткування;
  • вибір місцезнаходження підприємства;
  • працю з кодами КВЕД (також необхідно перевірити, чи не потребує запланована вами діяльність ліцензування та інших дозволів).

2. Оформлення установчих документів:

  • протокол (у якому відображені дані про створення фірми та її основні реквізити);
  • статут (КМУ затвердив типовий статут, який ви можете використовувати для своєї діяльності. Перед внесенням змін до його тексту необхідно перевірити, чи не суперечать вони законодавству України).
Законодавством наразі не передбачено обов’язкове нотаріальне засвідчення установчих документів. Але слід врахувати, що в такому випадку нотаріально засвідчити копію статуту в подальшому також не буде можливості, що створить серйозні труднощі у роботі з банківськими та державними установами, які часто вимагають нотаріальну копію.

3. Звернення до державного реєстратора. Реєстрація фірми в Україні передбачає подачу таких документів:

  • заповнена реєстраційна картка (Форма 1) – до затвердженої форми досить часто вносяться зміни, тому необхідно стежити, щоб ваша картка відповідала актуальній формі. Завантажити необхідну форму ви можете на сайті ГРСУ;
  • оригінал або копія (нотаріально завірена) рішення про створення суб’єкта господарювання (протокол) – щоб не завіряти протокол у нотаріуса, підпишіть його у двох примірниках, один з яких і подайте реєстратору;
  • статут – державному реєстратору необхідно подати два примірники статуту, один з яких згодом буде повернений із проставленою відміткою про реєстрацію;
  • інші документи, залежно від конкретних обставин та складу засновників.

Дані, які необхідні нашим працівникам від вас:

  1. Відомості про всіх учасників – паспортні дані, ідентифікаційні коди, адреси реєстрації;
  2. Інформація про особу, яка обіймає посаду керівника;
  3. Розмір статутного капіталу та співвідношення часток учасників у ньому;
  4. Назва підприємства та його місцезнаходження;
  5. Плановані види діяльності за КВЕД (або опис вашої майбутньої діяльності, щоб наші працівники самостійно визначили необхідні коди КВЕД);
  6. Контактні дані клієнта, а також контактний тел. для державних органів.

Ваша участь у процедурі реєстрації:

  • надання необхідних даних (в офісі компанії або електронною поштою);
  • відвідування нотаріуса.

Ціна та строки надання послуги

Запишіться на консультаціювід 50 usd

Вартість реєстрації фірми працівниками нашої компанії залежить від обсягу послуг, які вам потрібні, та строків процедури. Мінімальна вартість послуг вказана вище. Термін виконання реєстрації – від 3-х днів (включаючи підготовку пакета документів, їх подачу державному реєстратору та взяття на облік в органах доходів і зборів, статистики та ПФУ).

Термін виконання процедури також залежить від завантаженості конкретного РГА. Документи подаються до РГА за місцем знаходження суб’єкта підприємництва.

Реєстрація фірм від юридичної компанії «Наказ»

  • повна консультація з питань вибору організаційно-правової форми компанії;
  • збір та оформлення необхідного пакета документів;
  • підготовка протоколу, статуту;
  • консультації з бухгалтерських та податкових питань;
  • підбір та оренда юридичної адреси підприємства в будь-якому районі Києва;
  • реєстрація нових фірм, а також проведення реорганізації вже існуючих;
  • відвідування всіх необхідних органів та установ у м. Києві, а також дистанційна реєстрація фірм по всій території України;
  • реєстрація назви фірми, ТМ, захист інтелектуальних прав підприємства;
  • виготовлення печаток та штампів (за потреби);
  • отримання статусу платника ПДВ або єдиного податку;
  • супровід процедури відкриття банківських рахунків підприємства;
  • консультація з питань подальшої діяльності фірми.
Реєстрація фірми під ключ фахівцями нашої компанії — запорука швидкого та успішного проходження всіх необхідних бюрократичних процедур.
Nakaz UA
Огляд конфіденційності

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.