Послуга |
Ціна |
Ліквідації |
від 100 USD |
Ліквідації (експрес) |
від 250 USD |
У деяких ситуаціях найкращим, а іноді і єдиним рішенням, виходячи з результатів господарської діяльності підприємства, є його ліквідація. Під ліквідацією підприємства розуміється припинення його діяльності, зняття з обліку у фондах соцстраху та органах ДПІ.
Ви платите суму, зазначену в прайсі, і не гривні більше.
Чи доводилося вам коли-небудь закривати фірму? А вашим знайомим? Тоді ви не з чуток знаєте, яка це складна і болісна процедура.
Не дивно, що з'явилося багато компаній, які беруть на себе відвідування держорганів та оформлення всіх необхідних документів. Багато хто з них, борючись за клієнта, занижують первинну вартість послуги, а потім вимагають відшкодування додаткових витрат.
Ми принципово проти такого підходу. Наш головний принцип - чесність. Ми поважаємо вас, тому до початку співпраці повідомляємо кінцеву вартість наших послуг і не міняємо її.
На сьогоднішній день, на нашу думку, оптимальним способом "ліквідації" ООО (ТОВ) є
Експрес ліквідація (Зміна засновника і директора) , фактично це повний продаж вашої компанії і передача всіх документів і проблем новому власнику та директору, це повністю легальна процедура без будь-яких кримінальних чи корупційних «схем». Ні ви, ні ми ні в якому разі не порушуємо закон - ми шукаємо вам покупця, ви продаєте компанію.
За що ви платите?
Ціна (грн.) наших послуг фіксована. Вона розрахована з урахуванням ВСІХ необхідних процедур і накладних витрат:
- Нотаріальні послуги
- Зміна директора
- Зміна засновника
- Зміна юридичної адреси
- Зміна контактних даних
- Підготовка документів
- Оплата держмита
- Перевірка людини, яка купує ваше підприємство
Що ми гарантуємо?
Ми знаємо, що для вас важливо вирішити проблему з закриттям підприємства якомога швидше. Ми впораємося з цим завданням в термін від 3 днів. При цьому процедура потребуватиме мінімальної участі з вашого боку.
- Ви будете чисті перед законом
Ми проводимо операцію в повній відповідності з законодавством. Шукаємо реальну людину (покупця), яка купить ваше підприємство на себе (ви зможете познайомитися з нею на угоді). Грамотно оформляємо всі документи. Реєструємо зміни. Ви можете бути впевнені, що у держорганів не виникне ніяких питань по закритій вами фірмі.
Що ви отримуєте на виході?
- Повний пакет документів для вашої безпеки
- Бухгалтерські документи для звітності перед керівництвом
- Полегшення: ви більше не зобов'язані нести тягар відповідальності перед державою!
Варіанти ліквідації:
Ліквідація фірми ТОВ (ООО)
Ліквідація ТОВ (ООО) можлива у випадках банкрутства, при продажу корпоративних прав, яка передбачає зміну директора, адреси і засновників, а так само стандартним шляхом ліквідації, у разі якого необхідними є проведення податкової перевірки, а так само перевірки в соціальних фондах і подача документів на припинення діяльності.
Наші послуги по ліквідації включають в себе:
- Консультаційні послуги щодо процесу ліквідації фірми;
- Підготовка всіх необхідних документів для ліквідації фірми;
- Подача зібраних документів в органи податкової інспекції та отримання акта звірки;
- Подача документів в реєстраційні органи для оголошення про ліквідацію фірми;
- Подача необхідних документів до фондів соцстраху для отримання актів звірки;
- Подача необхідних документів, необхідних для отримання дозволу на знищення печатки;
- Реєстрація ліквідації підприємства в реєстраційних держорганах;
- Оплата всіх належних за законом для ліквідації державних зборів.
Для ліквідації ТОВ (ООО) нам знадобиться наступний список документів:
- Оригінал Свідоцтва про реєстрацію;
- Оригінал повідомлення з Пенсійного фонду;
- Виписка з банківського розрахункового рахунку за весь період роботи підприємства;
- Оригінал довідки 4-ОПП;
- Оригінал Довідки Статистики;
- Оригінал Установчих документів (Установчий договір, Статут);
- Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, квитанції, договори, акти, чеки та інше);
- Печатка підприємства;
- Оригінал Свідоцтва платника Єдиного податку або ПДВ (якщо таке є в наявності);
- Оригінали всіх звітів, які були подані до Пенсійного фонду та Податкової інспекції за весь період роботи;
- Довідка підтверджуюча факт закриття рахунку в банку;
- Копії сторінок паспортів директора та засновників, а так само їх ідентифікаційних номерів.
Банкрутство підприємства
Важливим є той факт, що процедура банкрутства може бути ініційована як самим підприємством, так і кредитором. У результаті процедури банкрутства підприємство може бути ліквідовано шляхом внесення відповідного запису до реєстру фіз та юросіб підприємців може бути оголошена санація підприємства, що передбачає продовження його роботи.
Ціни на послуги з банкрутства підприємства
Терміни та вартість можуть змінюватись в залежності від:
- наявності неконтрольованих кредитів;
- наявності майна, яке не числиться у документах (об'єкти інтелектуальної власності, автомобілі не зняті з обліку і т.д.)
Наші послуги з банкрутства підприємства включають:
- аналіз установчих документів, звітності, первинної документації;
- вибір найбільш прийнятного способу ліквідації виходячи з консультацій з клієнтом;
- збір і підготовка всіх документів необхідних для початку процесу банкрутства;
- послуги з боку арбітражного керуючого - ліквідатора;
- отримання судового визначення про ліквідацію банкрута, яке затверджується на основі ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора;
- реєстрація в держорганах припинення банкрута, а так само внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України;
- так само здійснюється частковий контроль над виконанням судового визначення про ліквідацію.
Для початку процедури банкрутства вашого підприємства нам необхідні:
- документи і вибіркова первинна документація, супутні договору, згідно з яким не були виконані зобов'язання;
- копія свідоцтва про реєстрацію;
- копія статуту підприємства;
- копія довідки статистики;
- баланс з вказівкою заборгованості;
- копія свідоцтва платника ПДВ (якщо таке є в наявності).
Ліквідація підприємства за рішенням власника
Ліквідація підприємства на основі рішення власника передбачає припинення діяльності юридичної особи з внесенням відповідного запису до реєстру фіз. і юросіб підприємців, в результаті чого підприємство перестає існувати. Важливим є той факт, що дана послуга надається у випадку відсутності заборгованості підприємства перед бюджетом або клієнтами.
У наші послуги з ліквідації підприємства за рішенням власника входить:
- підготовка всіх необхідних документів для ліквідації;
- обов'язкові державні платежі;
- закриття банківських рахунків;
- зняття підприємства з обліку в органах податкової інспекції;
- безпосередньо участь в процесі перевірки податковими органами;
- зняття з обліку в митних органах;
- зняття підприємства з обліку у всіх фондах;
- передача документів підприємства в архів;
- подача документів державному реєстратору, що підтверджують зняття з обліку в податковій інспекції та всіх фондах, оригінал свідоцтва, довідка з архіву, і оригінал статуту.
Для початку процедури ліквідації від вас нам необхідні наступні документи:
- останній баланс, поданий в податкову інспекцію;
- оригінали всіх установчих документів;
- чекові книжки;
- бухгалтерські книги;
- оригінали всієї первинної фінансової документації;
- виписки про рух коштів на рахунку;
- печатки і штампи підприємства.
Припинення діяльності підприємця
Дана послуга передбачає ліквідацію підприємства і багато в чому залежить від наданої інформації та стану діяльності підприємства.
У вартість наших послуг з припинення діяльності підприємця входять:
- підготовка всіх необхідних документів для припинення діяльності;
- всі обов'язкові нотаріальні платежі;
- всі обов'язкові державні платежі;
- безпосередньо участь в процесі перевірки податковими органами;
- здача печатки підприємства в міліцію;
- зняття з обліку у всіх фондах;
- зняття з обліку в органах податкової інспекції;
- подача документів державному реєстратору, що підтверджують зняття з обліку в податковій інспекції та всіх фондах, довідка з міліції підтверджуюча здачу печатки.
Для надання даної послуги нам від вас необхідні:
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- свідоцтво платника ПДВ / Єдиного податку;
- книга обліку доходів і витрат № 10;
- чекові книжки;
- повідомлення про взяття на облік у фондах;
- довідка з ЄДРПОУ («статистика»);
- оригінали всієї первинної фінансової документації;
- свідоцтво про взяття підприємства на облік у податковій інспекції (4-ОПП);
- відомості про найманих працівників (якщо такі є);
- печатки і штампи підприємства;
- копії сторінок паспорта та ідентифікаційного коду фізичної особи підприємства.