Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Консультація

Консультація

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 235 08 72

Ліквідація підприємств

Допомога в ліквідації вашого підприємства в Києві - працюємо по всій Україні

Консультація

від 50 usd
Послуга Ціна
Ліквідації від 100 USD
Ліквідації (експрес) від 250 USD

Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

У деяких ситуаціях найкращим, а іноді і єдиним рішенням, виходячи з результатів господарської діяльності підприємства, є його ліквідація. Під ліквідацією підприємства розуміється припинення його діяльності, зняття з обліку у фондах соцстраху та органах ДПІ.

Ви платите суму, зазначену в прайсі, і не гривні більше.

Чи доводилося вам коли-небудь закривати фірму? А вашим знайомим? Тоді ви не з чуток знаєте, яка це складна і болісна процедура.

Не дивно, що з'явилося багато компаній, які беруть на себе відвідування держорганів та оформлення всіх необхідних документів. Багато хто з них, борючись за клієнта, занижують первинну вартість послуги, а потім вимагають відшкодування додаткових витрат.

Ми принципово проти такого підходу. Наш головний принцип - чесність. Ми поважаємо вас, тому до початку співпраці повідомляємо кінцеву вартість наших послуг і не міняємо її.

На сьогоднішній день, на нашу думку, оптимальним способом "ліквідації" ООО (ТОВ) є Експрес ліквідація (Зміна засновника і директора) , фактично це повний продаж вашої компанії і передача всіх документів і проблем новому власнику та директору, це повністю легальна процедура без будь-яких кримінальних чи корупційних «схем». Ні ви, ні ми ні в якому разі не порушуємо закон - ми шукаємо вам покупця, ви продаєте компанію.

За що ви платите?

Ціна (грн.) наших послуг фіксована. Вона розрахована з урахуванням ВСІХ необхідних процедур і накладних витрат:

  1. Нотаріальні послуги
  2. Зміна директора
  3. Зміна засновника
  4. Зміна юридичної адреси
  5. Зміна контактних даних
  6. Підготовка документів
  7. Оплата держмита
  8. Перевірка людини, яка купує ваше підприємство

Що ми гарантуємо?

  • Ви економите час

Ми знаємо, що для вас важливо вирішити проблему з закриттям підприємства якомога швидше. Ми впораємося з цим завданням в термін від 3 днів. При цьому процедура потребуватиме мінімальної участі з вашого боку.

  • Ви будете чисті перед законом

Ми проводимо операцію в повній відповідності з законодавством. Шукаємо реальну людину (покупця), яка купить ваше підприємство на себе (ви зможете познайомитися з нею на угоді). Грамотно оформляємо всі документи. Реєструємо зміни. Ви можете бути впевнені, що у держорганів не виникне ніяких питань по закритій вами фірмі.

Що ви отримуєте на виході?

  • Повний пакет документів для вашої безпеки
  • Бухгалтерські документи для звітності перед керівництвом
  • Полегшення: ви більше не зобов'язані нести тягар відповідальності перед державою!

Варіанти ліквідації:

Ліквідація фірми ТОВ (ООО)

Ліквідація ТОВ (ООО) можлива у випадках банкрутства, при продажу корпоративних прав, яка передбачає зміну директора, адреси і засновників, а так само стандартним шляхом ліквідації, у разі якого необхідними є проведення податкової перевірки, а так само перевірки в соціальних фондах і подача документів на припинення діяльності.

Наші послуги по ліквідації включають в себе:

  • Консультаційні послуги щодо процесу ліквідації фірми;
  • Підготовка всіх необхідних документів для ліквідації фірми;
  • Подача зібраних документів в органи податкової інспекції та отримання акта звірки;
  • Подача документів в реєстраційні органи для оголошення про ліквідацію фірми;
  • Подача необхідних документів до фондів соцстраху для отримання актів звірки;
  • Подача необхідних документів, необхідних для отримання дозволу на знищення печатки;
  • Реєстрація ліквідації підприємства в реєстраційних держорганах;
  • Оплата всіх належних за законом для ліквідації державних зборів.

Для ліквідації ТОВ (ООО) нам знадобиться наступний список документів:

  • Оригінал Свідоцтва про реєстрацію;
  • Оригінал повідомлення з Пенсійного фонду;
  • Виписка з банківського розрахункового рахунку за весь період роботи підприємства;
  • Оригінал довідки 4-ОПП;
  • Оригінал Довідки Статистики;
  • Оригінал Установчих документів (Установчий договір, Статут);
  • Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, квитанції, договори, акти, чеки та інше);
  • Печатка підприємства;
  • Оригінал Свідоцтва платника Єдиного податку або ПДВ (якщо таке є в наявності);
  • Оригінали всіх звітів, які були подані до Пенсійного фонду та Податкової інспекції за весь період роботи;
  • Довідка підтверджуюча факт закриття рахунку в банку;
  • Копії сторінок паспортів директора та засновників, а так само їх ідентифікаційних номерів.

Банкрутство підприємства

Важливим є той факт, що процедура банкрутства може бути ініційована як самим підприємством, так і кредитором. У результаті процедури банкрутства підприємство може бути ліквідовано шляхом внесення відповідного запису до реєстру фіз та юросіб підприємців може бути оголошена санація підприємства, що передбачає продовження його роботи.

Ціни на послуги з банкрутства підприємства

Терміни та вартість можуть змінюватись в залежності від:

  • наявності неконтрольованих кредитів;
  • наявності майна, яке не числиться у документах (об'єкти інтелектуальної власності, автомобілі не зняті з обліку і т.д.)

Наші послуги з банкрутства підприємства включають:

  • аналіз установчих документів, звітності, первинної документації;
  • вибір найбільш прийнятного способу ліквідації виходячи з консультацій з клієнтом;
  • збір і підготовка всіх документів необхідних для початку процесу банкрутства;
  • послуги з боку арбітражного керуючого - ліквідатора;
  • отримання судового визначення про ліквідацію банкрута, яке затверджується на основі ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора;
  • реєстрація в держорганах припинення банкрута, а так само внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України;
  • так само здійснюється частковий контроль над виконанням судового визначення про ліквідацію.

Для початку процедури банкрутства вашого підприємства нам необхідні:

  • документи і вибіркова первинна документація, супутні договору, згідно з яким не були виконані зобов'язання;
  • копія свідоцтва про реєстрацію;
  • копія статуту підприємства;
  • копія довідки статистики;
  • баланс з вказівкою заборгованості;
  • копія свідоцтва платника ПДВ (якщо таке є в наявності).

Ліквідація підприємства за рішенням власника

Ліквідація підприємства на основі рішення власника передбачає припинення діяльності юридичної особи з внесенням відповідного запису до реєстру фіз. і юросіб підприємців, в результаті чого підприємство перестає існувати. Важливим є той факт, що дана послуга надається у випадку відсутності заборгованості підприємства перед бюджетом або клієнтами.

У наші послуги з ліквідації підприємства за рішенням власника входить:

  • підготовка всіх необхідних документів для ліквідації;
  • обов'язкові державні платежі;
  • закриття банківських рахунків;
  • зняття підприємства з обліку в органах податкової інспекції;
  • безпосередньо участь в процесі перевірки податковими органами;
  • зняття з обліку в митних органах;
  • зняття підприємства з обліку у всіх фондах;
  • передача документів підприємства в архів;
  • подача документів державному реєстратору, що підтверджують зняття з обліку в податковій інспекції та всіх фондах, оригінал свідоцтва, довідка з архіву, і оригінал статуту.

Для початку процедури ліквідації від вас нам необхідні наступні документи:

  • останній баланс, поданий в податкову інспекцію;
  • оригінали всіх установчих документів;
  • чекові книжки;
  • бухгалтерські книги;
  • оригінали всієї первинної фінансової документації;
  • виписки про рух коштів на рахунку;
  • печатки і штампи підприємства.

Припинення діяльності підприємця

Дана послуга передбачає ліквідацію підприємства і багато в чому залежить від наданої інформації та стану діяльності підприємства.

У вартість наших послуг з припинення діяльності підприємця входять:

  • підготовка всіх необхідних документів для припинення діяльності;
  • всі обов'язкові нотаріальні платежі;
  • всі обов'язкові державні платежі;
  • безпосередньо участь в процесі перевірки податковими органами;
  • здача печатки підприємства в міліцію;
  • зняття з обліку у всіх фондах;
  • зняття з обліку в органах податкової інспекції;
  • подача документів державному реєстратору, що підтверджують зняття з обліку в податковій інспекції та всіх фондах, довідка з міліції підтверджуюча здачу печатки.

Для надання даної послуги нам від вас необхідні:

  • свідоцтво про державну реєстрацію;
  • свідоцтво платника ПДВ / Єдиного податку;
  • книга обліку доходів і витрат № 10;
  • чекові книжки;
  • повідомлення про взяття на облік у фондах;
  • довідка з ЄДРПОУ («статистика»);
  • оригінали всієї первинної фінансової документації;
  • свідоцтво про взяття підприємства на облік у податковій інспекції (4-ОПП);
  • відомості про найманих працівників (якщо такі є);
  • печатки і штампи підприємства;
  • копії сторінок паспорта та ідентифікаційного коду фізичної особи підприємства.