Чому ми:
- Повна Ліквідація ФОП у т.ч. в ДФС
- Зрозуміла вартість, етапи та терміни
- Ми - велика юридична компанія - це завжди спокійніше ніж "знайомий юрист"
Послуга |
Ціна |
Ліквідації |
від 100 USD |
Ліквідації (експрес) |
від 250 USD |
Ліквідація СПД
У процесі ліквідації СПД обов'язковими є зняття з обліку в державній податковій службі, отримання документів, які підтверджують факт відсутності заборгованості СПД і реєстрація припинення діяльності СПД.
Послуги нашої компанії з ліквідації СПД включають в себе:
- Реєстрацію припинення діяльності СПД в держорганах реєстрації;
- Подачу заяви про виключення з реєстрів платників ЄП та / або ПДВ (при наявності);
- Подачу ліквідаційних звітів в ДПСУ та проходження звірки;
- Подачу заяви на перевірку в податкову, збір і підготовка всіх необхідних при ліквідації СПД документів;
- Закриття рахунків в банку;
- Супровід проходження перевірки в податковій і отримання Акту перевірки.
Для ліквідації вашого СПД нам необхідні наступні документи:
- Виписка СПД;
- Печатка (якщо така є);
- Оригінал Свідоцтва платника Єдиного податку (якщо таке є);
- Квитанції про сплату податків за останні 3 роки роботи підприємства;
- Оригінали всіх поданих до Податкової інспекції звітів за весь період роботи;
- Книга обліку доходів, зареєстрована в податковій інспекції і заповнена по дату початку ліквідації (якщо така є);
- Довідка про закриття рахунку в банку, у разі наявності такого;
- У випадку наявності банківського рахунку - виписка за весь термін його існування;
- Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, акти, квитанції, договори, чеки та інше);
- Копію сторінок паспорта та ідентифікаційного номера ФОП.
Ви можете пройти процедуру ліквідації СПД самостійно.
Реєстрація припинення діяльності СПД не має територіальної прив'язки, з цього НЕ ПОТРІБНО їхати в держорган реєстрації за місцем прописки. Також, з листопада 2019 року нотаріуси отримали повноваження на проведення реєстраційних дій.
Документи необхідні для реєстрації припинення діяльності СПД:
- ІПН (з собою додатково брати ксерокопію);
- паспорт (з собою додатково брати ксерокопію);
- заповнена друкованими літерами від руки або машинодруком картка державної реєстрації припинення діяльності фізичної особи-підприємця (СПД);
- завірена нотаріально копія довіреності (в разі подачі картки довіреною особою).
Помилковим думкою є те, що після того як в ЄДР відображається інформація про те, що СПД припинив свою діяльність процедура ліквідації СПД закінчена. Насправді ви до сих пір продовжуєте стояти на обліку в податковій і зобов'язані сплачувати податки навіть якщо діяльність не ведеться.
Обов'язково потрібно!
Пройти другий етап ліквідації СПД - проходження перевірки та зняття з обліку в податковій.
Так після того, як в ЄДР буде відображатися інформація про ліквідацію СПД необхідно підготуватися до перевірки, а саме:
- подати в органи ДПСУ заяви про відмову від єдиного податку та / або ПДВ, якщо раніше вами була обрана така система оподаткування;
- подати ліквідаційну звітність;
- пройти звірку в податковій, за результатами якої закрити всі борги;
- закрити рахунки СПД в банку і взяти виписки з рахунків;
- підготувати первинну фінансову документацію за останніх 3 роки роботи СПД.
Це важливо зробити до перевірки.
Після подаєте заяву на перевірку і чекаєте її призначення. В результаті успішного проходження перевірки інспектор видає Акт перевірки за результатами якого всі відділи підписують в автоматичному режимі обхідний лист і знімають такого СПД з обліку.
Тільки після цього можна вважати СПД ліквідованим.
Якщо у вас немає часу на проходження досить тривалу процедуру ліквідації СПД або у вас виникли питання на одному з етапів ліквідації СПД (не ясно звідки взявся такий борг при звірці або недостатньо первинної документації і т.д.), ви можете звернутися до наших юристів. Ми знаємо всі нюанси і можемо допомогти як в рішенні конкретного питання так і в ліквідації СПД від А до Я.