Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Консультація

Консультація

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Наталя Чацкіс
Наталя Чацкіс (063) 235 08 72

Претензія за договором: поставки, підряду, надання послуг

Претензія на повернення боргу, грошей за товар, взуття, грошей за телефон, неякісний товар, надання послуг.

Запишіться на консультацію від 750 грн

На жаль, ніхто з нас не застрахований від придбання неякісного товару або отримання неякісних послуг. Практично всі чули про існування Закону « Про захист прав споживачів», але не всі знають, як за допомогою цього нормативного акту відстояти свої права. Одним із способів захисту своїх прав є подача претензії тому суб'єкту, який порушив права споживача.

  1. Що ж являє собою претензія і складання претензії ? Претензія - це документ, який виражає негативне ставлення тієї чи іншої особи до зробленої покупки або до отриманих послуг. Подавати такий документ може як фізична, так і юридична особа. Що стосується адресата, то претензію пред'являють не конкретному громадянину, який продав товар чи надавав послуги, а юридичній особі або підприємцю.
  2. Як скласти претензію ? Такий документ може бути складений у довільній формі (але в будь-якому випадку не забувайте про ввічливість). Претензія повинна бути написана в двох примірниках, із зазначенням ваших контактних даних (телефон, адреса). Також в претензії рекомендується вказати: ким був проданий товар (надана послуга), описати свої вимоги (обміняти товар, повернути гроші і т.д.), якщо внаслідок придбання неякісного продукту (послуги) ви зазнали збитків, необхідно вказати їх суму, і в чому вони виражаються.
  3. Кому вручити претензію ? Вручити написану претензію можна будь-якому працівникові, який представляє індивідуального підприємця або юридичну особу. Головне, щоб на другому примірнику особою, яка отримала претензію, були поставлені підпис і дата отримання документа. Якщо вашу претензію відмовляються приймати, можете взяти з собою двох свідків, які, у разі необхідності, можуть підтвердити факт відмови в суді.
  4. А якщо претензію проігнорують? Якщо протягом місяця відповідь на претензію не прийде, або відповідь компанії буде негативною, ви вправі звернутися до суду.

Наші юристи та адвокати завжди готові допомогти вам у складанні претензії і проконсультувати по всім питанням, які у вас з'явилися.