Запишіться на консультацію
від 750 грн
На жаль, ніхто з нас не застрахований від придбання неякісного товару або отримання неякісних послуг. Практично всі чули про існування Закону « Про захист прав споживачів», але не всі знають, як за допомогою цього нормативного акту відстояти свої права. Одним із способів захисту своїх прав є подача претензії тому суб'єкту, який порушив права споживача.
- Що ж являє собою претензія і складання претензії ? Претензія - це документ, який виражає негативне ставлення тієї чи іншої особи до зробленої покупки або до отриманих послуг. Подавати такий документ може як фізична, так і юридична особа. Що стосується адресата, то претензію пред'являють не конкретному громадянину, який продав товар чи надавав послуги, а юридичній особі або підприємцю.
- Як скласти претензію ? Такий документ може бути складений у довільній формі (але в будь-якому випадку не забувайте про ввічливість). Претензія повинна бути написана в двох примірниках, із зазначенням ваших контактних даних (телефон, адреса). Також в претензії рекомендується вказати: ким був проданий товар (надана послуга), описати свої вимоги (обміняти товар, повернути гроші і т.д.), якщо внаслідок придбання неякісного продукту (послуги) ви зазнали збитків, необхідно вказати їх суму, і в чому вони виражаються.
- Кому вручити претензію ? Вручити написану претензію можна будь-якому працівникові, який представляє індивідуального підприємця або юридичну особу. Головне, щоб на другому примірнику особою, яка отримала претензію, були поставлені підпис і дата отримання документа. Якщо вашу претензію відмовляються приймати, можете взяти з собою двох свідків, які, у разі необхідності, можуть підтвердити факт відмови в суді.
- А якщо претензію проігнорують? Якщо протягом місяця відповідь на претензію не прийде, або відповідь компанії буде негативною, ви вправі звернутися до суду.
Наші юристи та адвокати завжди готові допомогти вам у складанні претензії і проконсультувати по всім питанням, які у вас з'явилися.