Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Консультація

Консультація

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Наталя Чацкіс
Наталя Чацкіс (063) 235 08 72

Оформлення свідоцтва і реєстрація права власності на нерухоме майно, квартиру або будинок

 

 

Аналіз
(документів)

3 750 грн

 

Область
(Київська)

49 350 грн

 

Місто
(Київ)

53 350 грн

 
5 р.д.
3,5 міс.
3,5 міс.
оцінка можливостей
перевірка існуючих документів
надання шаблонів і рекомендацій
застереження про причини відмови
Довіренність
Топогеодезичне знімання 1:500
Погодженя в КМДА (для Києва)
ескізи
державні платежі
підготовка повідомлення
подача/отримання документів
Технічний паспорт****
підготовка повідомлення
подача/отримання документів
Реєстрація права власності
довідка про сплату пойової участі
черговий кадастровий план
 

Замовити

 

Замовити

 

Замовити

 
  • Надання послуги можливе при наявності Генерального плану території в районі де плануються дії;
  • ****Вартість технічного паспорту залежить від площі приміщеннь та відсутності порушень****;
  • ****Вартість технічного паспорту залежить від місцерозташування об'єкта при виїзді спеціаліста на заміри****;
  • **** Присвоєння поштової адреси, залежить наявності генерального плану території****;
  • *Вартість Топознімання залежить від місця проведення (В Києві дорожче на від 2000 грн.);
  • Топогеодезичне знімання 1:500 - Інститут генерального Плану;
  • Реєстрація права власності = внесення змін до реєстру нерухомості;
Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

Відповідно до законодавства України, перед тим як одержати свідоцтво про право власності на нерухоме майно необхідно пройти через процедуру обов'язкової державної реєстрації. І тільки після оформлення права власності на будинок або квартиру можна почати розпоряджатися майном по своєму бажанню без будь-яких обмежень, якщо такі обмеження прямо не зазначені в законі.

Оформлення права власності на новобудову окрім процедури державної реєстрації включає в себе ще й видачу свідоцтва.

Як оформити свідоцтво про право власності

Державна реєстрація права власності на житловий будинок проводиться за заявою підрядника, на додаток до якої прикладаються:

  • документ, який підтверджує, що заявник має право будувати задуманий об'єкт на цій земельній ділянці;
  • документ, у якому говориться, що об'єкт був зданий в експлуатацію;
  • технічний паспорт об'єкта;
  • документ, у якому говориться, що об'єкту була привласнена поштова адреса;

Державний реєстратор, одержавши заяву й документи, приступає до їхньої перевірки. Якщо до пакету документів та інформації, яка міститься в ньому, у реєстратора немає претензій, він проводить реєстрацію. Для новоспоруджених об'єктів реєстрація включає в себе відкриття нового розділу в Державному реєстрі, куди вноситься відповідна інформація. Потім з реєстру робиться витяг і разом зі Свідоцтвом віддається заявникові. Одержавши на руки Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, заявник стає повноправним власником побудованої нерухомості і на цьому будівництво вважається завершеним.

Наша компанія допоможе вам зібрати повний пакет документів, необхідних для реєстрації права власності на квартиру або будинок, а також візьме на себе подачу цих документів у відповідні органи й контроль над процедурою, у результаті чого ви без втрати власного часу отримаєте на руки свідоцтво про право власності на нерухоме майно.