Консультація
Послуга | Ціна |
Реєстрація (звичайні) | від 100 USD |
Реєстрація (громадські та неприбуткові) | від 150 USD |
На основі щоденного досвіду роботи з реєстрації ФОП (ФЛП, СПД, ПП) і безлічі консультацій, ми розробили пакети послуг із реєстрації, які підійдуть під усі типові ситуації, починаючи від досвідчених юридично грамотних підприємців, яким ми пропонуємо перевірку документів та позбавляємо від необхідності стояти в черзі, до тих, хто починає свій шлях у підприємництві, яким ми пропонуємо все необхідне для того, щоб безпечно почати свою діяльність і не допускати типових помилок.
Для замовлення послуги досить відправити на нашу пошту office@nakaz.com.ua:
1. Що необхідно (реєстрація ФОП).
2. Контактний номер телефону (бажано мобільний).
3. Надати наступні дані:
Задумуючись про початок підприємницької діяльності, необхідно відразу подумати про те, яку організаційно-правову форму вибрати на початковому етапі ведення бізнесу. Найпростішою з усіх існуючих є реєстрація ФОП або, по-іншому СПД. Питання про те, як відкрити ФОП в Україні, набуває все більшої популярності на фоні вступу в силу нового Податкового Кодексу та зміни правил сплати єдиного податку. Ця інформація все частіше цікавить як суб'єктів малого, так і середнього бізнесу.
Фізична особа підприємець (ФОП) – найзручніша й практична форма підприємства, для якої не потрібна реєстрація юридичної адреси та наявність статутного капіталу. Найчастіше дана форма краща для початківців або дрібних підприємців, тому що передбачає реєстрацію за місцем прописки громадянина, який бажає стати підприємцем. Зручними є як форма реєстрації, так і спосіб оподаткування фізичних осіб підприємців. До того ж фізична особа - підприємець (ФОП) може використовувати різні види оподаткування залежно від обраної діяльності, тобто бути платником фіксованого єдиного податку, або ж стати платником загального податку чи загального із ПДВ. При необхідності фізична особа-підприємець (ФОП) може вести свою діяльність без печатки.
Відкриття ПП дасть можливість підприємцю-початківцю платити набагато меншу суму податків, ніж на загальній системі оподаткування. Також оформлення ПП дозволить не витрачати багато часу й відповідно коштів на ведення бухгалтерського обліку, тому що в цієї організаційної форми він набагато простіший.
Співробітники нашої компанії допоможуть вам відкрити ПП із мінімальними тимчасовими й грошовими витратами.
У наші послуги з реєстрації ФОП входять:
Реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) вимагає вибору системи оподаткування. Якщо ви вирішите вибрати спрощену систему, приділіть особливу увагу питанню, до якої групи єдиного податку ви хочете себе віднести. Оформити СПД можна на I, II або III групі. Щоб не помилитися у виборі, дайте відповіді собі на такі питання.
Юристи нашого об'єднання при проведенні консультацій обов'язково акцентують вашу увагу на цьому й інших нюансах. Адже від того, наскільки правильно буде проведена реєстрація ПП, буде залежати вся ваша подальша діяльність. Реєстрація ФОП у Києві відбувається за місцем прописки. Наша компанія “Наказ” також зможе надати послуги в тому випадку, якщо відкрити ФОП хоче іноземний громадянин або особа без прописки.
До того, як почнеться реєстрація ФОП, визначтеся, якими видами підприємницької діяльності ви, як приватний підприємець, будете займатися. Залежно від виду діяльності, яким ви плануєте зайнятися, при державній реєстрації варто вибрати код виду діяльності (КВЕД) відповідно до державного класифікатора видів економічної діяльності.
В якості основного можливо вибрати один вид діяльності, якщо він не повністю відповідає діяльності підприємства, то існує можливість вибрати n-у кількість додаткових видів. У випадку повної впевненості, що підприємство буде займатися тільки одним видом діяльності, все-таки рекомендується вибрати декілька додаткових.
До питання вибору КВЕД варто підходити серйозно, так як для деяких видів діяльності потрібна ліцензія або патент. Так само варто врахувати, що основна діяльність повинна повністю відповідати обраному КВЕД.
Для державної реєстрації ФОП варто звертатися в держорган реєстрації при районних держадміністраціях (Севастополь, Київ) або виконкомах держради для міст обласного значення за місцем проживання. Документи необхідні для реєстрації ФОП:
Подача документів на держреєстрацію ФОП можлива:
1. особисто;
2. уповноваженою від вас особою (на підставі доручення, що завірене нотаріально);
3. відправленням поштою (у такому випадку підпис заявника повинен піддатися нотаріальному завіренню);
4. електронним документом із використанням електронного підпису.
Згідно з новими правилами, на відміну від старих норм, за якими з моменту отримання виписки підприємець повинен був стати на облік у ДПІ за місцем реєстрації протягом трьох робочих днів і Пенсійний фонд за місцем проживання протягом 10 днів, тепер відсутня така необхідність.
Відповідно до законів №4839 та 4834, що набрали чинність 17 грудня 2012 року, завдяки введенню виписки з ЄДР юридичних і фізичних осіб-підприємців, а також скасуванню довідки про взяття на облік платника податків з ДПС, вдосконалений принцип «єдиного вікна», що значно спрощує процедуру реєстрації. Таким чином, виписка підтверджує держреєстрацію й постановку на облік в органах ДПС і ПФ. Видача виписки здійснюється державним реєстратором та використовується для підтвердження про взяття на облік і при відкритті рахунку в банку.
Важливо відзначити, що відповідно до порядку встановленого Законом № 755 видача довідки державним реєстратором відбувається тільки після взаємного обміну даними про нового підприємця, які необхідні для взяття на облік в органах статистики, ДПІ, ПФУ. На практиці дані можуть передаватися протягом тижня, тому краще уточнити в реєстратора, коли можна буде отримати виписку.
У зв'язку з недосконалістю системи, в деяких містах заявника можуть направити в Пенсійний фонд, щоб взяти на облік, при цьому у виписці не будуть вказані дані про постановку на облік в ПФУ. У цьому випадку будуть необхідні наступні документи:
У випадку наймання працівників так само варто надати укладені з ними договори. При реєстрації в ПФУ закріплюється інспектор, до якого можна буде звертатися з питаннями, що цікавлять вас.
В першу чергу, варто визначитися з вибором системи оподаткування. На сьогоднішній день існує загальна й спрощена система сплати податків, і у випадку вибору другої варто так само визначитися із групою платника ЄП. Після чого слід подати заяву в Податкову інспекцію про перехід на обрану систему оподаткування. Якщо була обрана спрощена система, то після 10 днів варто забрати свідоцтво платника ЄП.
Придбати книгу обліку доходів і витрат можна в податковій, після чого її варто подати на реєстрацію разом із відповідною заявою.
Відповідно до закону в деяких випадках приватне підприємство може працювати без печатки. Якщо ж печатка потрібна, то варто звернутися в спеціалізовану фірму, яка надає послуги з виготовлення печаток.
Відповідно до законодавства відкриття рахунку в банку не є обов'язковим, але оскільки більшість підприємців прагне працювати з безготівковим розрахунком, часто це стає обов'язковою процедурою. До питання відкриття рахунку рекомендується підходити уважно й при цьому ретельно вибирати банк.
Для відкриття рахунку в банку підприємцеві потрібні:
* надаються тільки копії всіх документів
Так само варто уточнити, чи повідомляє банк податкову про відкриття рахунку, якщо ні, то це доведеться зробити самостійно.
У наші послуги з реєстрації входять:
Процес реєстрації ФОП передбачає наступні етапи та дії:
1. Реєстрація ФОП проводиться за місцем прописки фіз. особи - підприємця.
2. Реєстрація ФОП передбачає вибір виду діяльності відповідно до класифікації видів економічної діяльності.
3. Вибір однієї з трьох основних систем оподаткування діючих сьогодні в Україні:
4. Реєстрація ФОП (СПД) можлива як з отриманням печатки, так і без неї. Необхідність печатки найчастіше передбачена у випадках роботи з юридичними особами (укладення договорів), державними установами, при отриманні кредиту й т. д.
5. Останній етап реєстрації передбачає відкриття розрахункового рахунку для ФОП (ФЛП, СПД, ПП) у обраному фізичною особою-підприємцем банку.