Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Консультація

Консультація

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 235 08 72

Реєстрація фізичної особи підприємця ФОП (СПД) Київ – оформлення ФОП (ПП, ФЛП)

Допоможемо швидко відкрити ФОП в Україні

Причини вибрати нас:
  1. Принцип єдиного вікна. У нас зібрані різні фахівці - бухгалтери, податкові адвокати, корпоративні юристи й т.д.
  2. Ми завжди на зв'язку. Ми не хворіємо, не ходимо у відпустку, не пропадаємо.
  3. Ми думаємо. Ми не просто виконуємо ваше замовлення, ми розуміємо для чого це потрібно.

Консультація

від 50 usd
Послуга Ціна
Реєстрація (звичайні) від 100 USD
Реєстрація (громадські та неприбуткові) від 150 USD

Як ми працюємо
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Підготовка
Обслуговування
Інформування

На основі щоденного досвіду роботи з реєстрації ФОП (ФЛП, СПД, ПП) і безлічі консультацій, ми розробили пакети послуг із реєстрації, які підійдуть під усі типові ситуації, починаючи від досвідчених юридично грамотних підприємців, яким ми пропонуємо перевірку документів та позбавляємо від необхідності стояти в черзі, до тих, хто починає свій шлях у підприємництві, яким ми пропонуємо все необхідне для того, щоб безпечно почати свою діяльність і не допускати типових помилок.

Як замовити послугу?

Для замовлення послуги досить відправити на нашу пошту office@nakaz.com.ua:

1. Що необхідно (реєстрація ФОП).

2. Контактний номер телефону (бажано мобільний).

3. Надати наступні дані:

  • копії сторінок паспорта;
  • копію вашого ідентифікаційного номера;
  • види діяльності по КВЕД 2012;
  • вибрати систему оподаткування.

Задумуючись про початок підприємницької діяльності, необхідно відразу подумати про те, яку організаційно-правову форму вибрати на початковому етапі ведення бізнесу. Найпростішою з усіх існуючих є реєстрація ФОП або, по-іншому СПД. Питання про те, як відкрити ФОП в Україні, набуває все більшої популярності на фоні вступу в силу нового Податкового Кодексу та зміни правил сплати єдиного податку. Ця інформація все частіше цікавить як суб'єктів малого, так і середнього бізнесу.

ВАЖЛИВО, українською правильно ФОП, але існують варіанти в розмовному побуті:
  • ФОП - фізична особа-підприємець (правильна назва);
  • ФЛП – фізичне лице підприємець (російський варіант);
  • СПД - суб'єкт підприємницької діяльності (застаріла назва);
  • ПП - приватний підприємець (неправильно).

Фізична особа підприємець (ФОП) – найзручніша й практична форма підприємства, для якої не потрібна реєстрація юридичної адреси та наявність статутного капіталу. Найчастіше дана форма краща для початківців або дрібних підприємців, тому що передбачає реєстрацію за місцем прописки громадянина, який бажає стати підприємцем. Зручними є як форма реєстрації, так і спосіб оподаткування фізичних осіб підприємців. До того ж фізична особа - підприємець (ФОП) може використовувати різні види оподаткування залежно від обраної діяльності, тобто бути платником фіксованого єдиного податку, або ж стати платником загального податку чи загального із ПДВ. При необхідності фізична особа-підприємець (ФОП) може вести свою діяльність без печатки.

Відкриття ПП дасть можливість підприємцю-початківцю платити набагато меншу суму податків, ніж на загальній системі оподаткування. Також оформлення ПП дозволить не витрачати багато часу й відповідно коштів на ведення бухгалтерського обліку, тому що в цієї організаційної форми він набагато простіший.

Співробітники нашої компанії допоможуть вам відкрити ПП із мінімальними тимчасовими й грошовими витратами.

У наші послуги з реєстрації ФОП входять:

  • Підготовка Всіх документів.
  • Усе державне мито й платежі.
  • Послуги нотаріуса.
  • Реєстрація в усіх інстанціях.

Реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) вимагає вибору системи оподаткування. Якщо ви вирішите вибрати спрощену систему, приділіть особливу увагу питанню, до якої групи єдиного податку ви хочете себе віднести. Оформити СПД можна на I, II або III групі. Щоб не помилитися у виборі, дайте відповіді собі на такі питання.

  • Ви хочете зареєструвати ФОП, щоб продавати товари чи надавати послуги тільки фізичним, чи юридичним особам також?
  • На яку максимальну суму річного доходу ви розраховуєте?
  • Чи не підпадає планований вид вашої діяльності під існуючі обмеження кожної групи?

Юристи нашого об'єднання при проведенні консультацій обов'язково акцентують вашу увагу на цьому й інших нюансах. Адже від того, наскільки правильно буде проведена реєстрація ПП, буде залежати вся ваша подальша діяльність. Реєстрація ФОП у Києві відбувається за місцем прописки. Наша компанія “Наказ” також зможе надати послуги в тому випадку, якщо відкрити ФОП хоче іноземний громадянин або особа без прописки.

Самостійна реєстрація ФОП (СПД) передбачає наступні етапи:

Етап 1: Вибір виду діяльності ФОП

До того, як почнеться реєстрація ФОП, визначтеся, якими видами підприємницької діяльності ви, як приватний підприємець, будете займатися. Залежно від виду діяльності, яким ви плануєте зайнятися, при державній реєстрації варто вибрати код виду діяльності (КВЕД) відповідно до державного класифікатора видів економічної діяльності.

В якості основного можливо вибрати один вид діяльності, якщо він не повністю відповідає діяльності підприємства, то існує можливість вибрати n-у кількість додаткових видів. У випадку повної впевненості, що підприємство буде займатися тільки одним видом діяльності, все-таки рекомендується вибрати декілька додаткових.

До питання вибору КВЕД варто підходити серйозно, так як для деяких видів діяльності потрібна ліцензія або патент. Так само варто врахувати, що основна діяльність повинна повністю відповідати обраному КВЕД.

Етап 2: Державна реєстрація фізичної особи підприємця

Для державної реєстрації ФОП варто звертатися в держорган реєстрації при районних держадміністраціях (Севастополь, Київ) або виконкомах держради для міст обласного значення за місцем проживання. Документи необхідні для реєстрації ФОП:

  • ІПН (ксерокопія);
  • паспорт;
  • заповнена друкованими літерами від руки або машинописом картка державної реєстрації фізичної особи-підприємця (ФОП);
  • завірена нотаріально копія доручення (у випадку реєстрації довіреною особою).

Подача документів на держреєстрацію ФОП можлива:

1. особисто;

2. уповноваженою від вас особою (на підставі доручення, що завірене нотаріально);

3. відправленням поштою (у такому випадку підпис заявника повинен піддатися нотаріальному завіренню);

4. електронним документом із використанням електронного підпису.

Етап 3: Постановка ФОП (СПД) на облік у Пенсійному фонді й податковій (ДПІУ)

Згідно з новими правилами, на відміну від старих норм, за якими з моменту отримання виписки підприємець повинен був стати на облік у ДПІ за місцем реєстрації протягом трьох робочих днів і Пенсійний фонд за місцем проживання протягом 10 днів, тепер відсутня така необхідність.

Відповідно до законів №4839 та 4834, що набрали чинність 17 грудня 2012 року, завдяки введенню виписки з ЄДР юридичних і фізичних осіб-підприємців, а також скасуванню довідки про взяття на облік платника податків з ДПС, вдосконалений принцип «єдиного вікна», що значно спрощує процедуру реєстрації. Таким чином, виписка підтверджує держреєстрацію й постановку на облік в органах ДПС і ПФ. Видача виписки здійснюється державним реєстратором та використовується для підтвердження про взяття на облік і при відкритті рахунку в банку.

Важливо відзначити, що відповідно до порядку встановленого Законом № 755 видача довідки державним реєстратором відбувається тільки після взаємного обміну даними про нового підприємця, які необхідні для взяття на облік в органах статистики, ДПІ, ПФУ. На практиці дані можуть передаватися протягом тижня, тому краще уточнити в реєстратора, коли можна буде отримати виписку.

У зв'язку з недосконалістю системи, в деяких містах заявника можуть направити в Пенсійний фонд, щоб взяти на облік, при цьому у виписці не будуть вказані дані про постановку на облік в ПФУ. У цьому випадку будуть необхідні наступні документи:

  • ксерокопія паспорта;
  • заява про взяття на облік у Пенсійний фонд;
  • ксерокопія ІПН;
  • ксерокопія Виписки.

У випадку наймання працівників так само варто надати укладені з ними договори. При реєстрації в ПФУ закріплюється інспектор, до якого можна буде звертатися з питаннями, що цікавлять вас.

Етап 4: Вибір системи оподаткування та реєстрація книги обліку доходів і витрат ФОП (СПД)

В першу чергу, варто визначитися з вибором системи оподаткування. На сьогоднішній день існує загальна й спрощена система сплати податків, і у випадку вибору другої варто так само визначитися із групою платника ЄП. Після чого слід подати заяву в Податкову інспекцію про перехід на обрану систему оподаткування. Якщо була обрана спрощена система, то після 10 днів варто забрати свідоцтво платника ЄП.

Придбати книгу обліку доходів і витрат можна в податковій, після чого її варто подати на реєстрацію разом із відповідною заявою.

Етап 5: Виготовлення печатки для ФОП (СПД)

Відповідно до закону в деяких випадках приватне підприємство може працювати без печатки. Якщо ж печатка потрібна, то варто звернутися в спеціалізовану фірму, яка надає послуги з виготовлення печаток.

Етап 6: Відкриття рахунку для ФОП (СПД) у банку

Відповідно до законодавства відкриття рахунку в банку не є обов'язковим, але оскільки більшість підприємців прагне працювати з безготівковим розрахунком, часто це стає обов'язковою процедурою. До питання відкриття рахунку рекомендується підходити уважно й при цьому ретельно вибирати банк.

Для відкриття рахунку в банку підприємцеві потрібні:

  • заява про відкриття поточного рахунку;
  • виписка з ЄДР;
  • якщо підприємство зареєстроване до 17.12.2012 довідка за формою № 4-ОПП, що підтверджує взяття на облік у податковій;
  • повідомлення про взяття на облік у ПФ (якщо є);
  • у разі спрощеної системи оподаткування – свідоцтво платника ЄП;
  • паспорт та ІПН.

* надаються тільки копії всіх документів

Так само варто уточнити, чи повідомляє банк податкову про відкриття рахунку, якщо ні, то це доведеться зробити самостійно.

У наші послуги з реєстрації входять:

  • Консультаційні послуги відносно діяльності та реєстрації ФОП.
  • Нотаріальне оформлення доручення необхідного для реєстрації ФОП.
  • Підготовка всіх необхідних документів для реєстрації ФОП.
  • Оплата всіх державних зборів необхідних для реєстрації.
  • Реєстрація ФОП у державних органах реєстрації.
  • Постановка в податкову інспекцію на облік.
  • Допомога у виборі КВЕД відповідно вашій діяльності.
  • Постановка на облік в органи ПФ України.
  • Отримання всіх необхідних документів, що підтверджують реєстрацію ФОП.
  • Вибір ступенів захисту для печатки.
  • Виготовлення печатки.
  • Консультаційні послуги у відкритті розрахункового рахунку.

Процес реєстрації ФОП передбачає наступні етапи та дії:

1. Реєстрація ФОП проводиться за місцем прописки фіз. особи - підприємця.

2. Реєстрація ФОП передбачає вибір виду діяльності відповідно до класифікації видів економічної діяльності.

3. Вибір однієї з трьох основних систем оподаткування діючих сьогодні в Україні:

  • Спрощена система оподаткування 2 групи, якою передбачена сплата єдиного податку, рівного 20% від мінімальної заробітної плати при обороті до 1,5 млн. в рік і щомісячного страхового внеску до Пенсійного фонду, який дорівнює 22% від мінімальної заробітної плати;
  • Спрощена система оподаткування 3 групи, якою передбачена сплата єдиного податку 5% при обороті до 5 млн. в рік і щомісячного страхового внеску до Пенсійного фонду, який дорівнює 22% від мінімальної заробітної плати;
  • Спрощена система оподаткування 3 групи з ПДВ, якою передбачена сплата єдиного податку 3% при обороті до 5 млн. в рік, ПДВ (20%) і щомісячного страхового внеску до Пенсійного фонду, який дорівнює 22% від мінімальної заробітної плати;
  • Загальна система оподаткування, що передбачає оплату 18% податку на прибуток;
  • Загальна система оподаткування з ПДВ (20%).

4. Реєстрація ФОП (СПД) можлива як з отриманням печатки, так і без неї. Необхідність печатки найчастіше передбачена у випадках роботи з юридичними особами (укладення договорів), державними установами, при отриманні кредиту й т. д.

5. Останній етап реєстрації передбачає відкриття розрахункового рахунку для ФОП (ФЛП, СПД, ПП) у обраному фізичною особою-підприємцем банку.