Консультація
Законодавством передбачено три організаційні форми, в яких може створюватися благодійна організація: товариство, установа чи фонд. Також слід відзначити, що скасовано такі форми як міжнародна, всеукраїнська, місцева організація, а тому територіальність своєї діяльності організація обирає самостійно.
Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, пов’язаних із реєстрацією благодійної організації у м. Київ, починаючи від розробки статутних документів, які відповідатимуть всім вимогам нового законодавства та закінчуючи детальною консультацією щодо подальшої благодійної діяльності.
Враховуючи, що благодійна організація являється юридичною особою приватного права, документи, які необхідно надати для її державної реєстрації, передбачені законодавством України про державну реєстрацію юридичних осіб, а саме:
До установчих документів обов’язково вноситься наступна інформація:
1) повна назва організації;
2) цілі та сфери, в яких здійснюватиметься благодійна діяльність;
3) апарат управління, його склад, повноваження, діяльність, а також порядок його формування (обрання, призначення, зміна, припинення повноважень) та прийняття ним рішень;
4) порядок внесення змін до установчих документів організації;
5) джерела формування доходів, контроль та звітність щодо діяльності організації;
6) підстави та порядок припинення діяльності, в тому числі схема розподілу активів;
7) порядок зміни складу учасників, а також їхні права та обов’язки (для статуту товариства та фонду).
Для реєстрації благодійної організації необхідно звернутись із вище зазначеним пакетом документів до реєстратора в місцеву держадміністрацію за місцем знаходження такої організації. Розгляд документів та внесення до ЄДР відповідного запису відбувається у день подання документів.
Державний реєстратор самостійно направляє до органів статистики, доходів і зборів, ПФУ дані для взяття організації на облік.
Після отримання відповіді від вказаних органів реєстратор видає заявнику виписку з ЄДР.
Зверніть увагу! Починаючи з 30.10.2014 року плату за реєстрацію юридичної особи скасовано. Крім того подальше внесення змін до установчих документів організації також проводиться на безоплатній основі.
Крім того ви можете внести дані про свою організацію до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього необхідно звернутись до органу податків і зборів за місцезнаходженням організації, подавши заяву (Форма 1-РН) та копії установчих документів.
Для проведення державної реєстрації фахівцям нашої компанії необхідно надати наступні документи та інформацію:
Після реєстрації благодійного фонду юридична або фізична особа, яка є його засновником, отримує:
В реєстрації благодійного фонду можуть відмовити в наступних випадках:
Для відмови в реєстрації благодійного фонду можуть бути й інші підстави. Проте, заручившись підтримкою досвідченого юриста, ви зможете уникнути непередбачених труднощів і бюрократичних зволікань.
Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:
Законодавство:
ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV;
ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації” від 05.07.2012 № 5073-VI;