Причини вибрати нас:
- Актуальний досвід. Ми постійно ліквідуємо представництва.
- Гарантії. Ми завжди доводимо до кінця почате.
- Ми завжди на місці Готові відповісти на будь-які запитання по послугах та допомогти вам.
Бюджет
(запис про припинення)
15100 грн
Стандарт
(повідомлення ДФС, ПФУ)
20300 грн
Преміум
(активна
ліквідація)
35300 грн
Партнер
(пошук
рішень)
від 60000 грн
термін
10 р.д.
від 1 року
до 1 року
від 6 міс.
Рішення про утворення ліквідаційної комісії
Акт приймання передачі документів Голові комісії
Довіренність на ліквідатора
Публікація про ліквідацію представництва
Повідомлення Центру зайнятості про ліквідацію
Отримання листа від регіональної митниці про тимчасово ввезене майно
Розрахунок з працівниками
Повідомлення ДФС та ПФУ про початок процедури ліквідації
Закриття рахунків в установах банків крім одного
Подання документів до архіву
Заява про про припинення Представництва в результаті її ліквідації
Свідоцтво про реєстрацію представництва
Довідка з ДФС, ПФУ про зняння з обліку
Подання рішення про скасування запису в реєстрі представництв до Статистики
контроль направлення ДПІ державному реєстратору відомостей за формою 30-ОПП про відсутність заборгованості
Знищення документів строк зберігання яких сплив
Правила проведення первинної документації
Нарахування і сплата податків
Відповідність сформованих данних до поданої звітності
Перевірка дебіторської і кредиторської заборгованності
Складання проміжного балансу ліквідаційною комісією товариства
Складання ліквідаційного балансу
Наказ про призначення інвентаризації
Протокол ліквідаційної комісії про затвердження результатів інвентаризації
Перелік вимог кредиторів та результати їх розгляду
Відновлення\Подача звітності
Відновлення звітності ЗП директора
Відновлення первинної документації
Пошук не стандартних рішень
- * термін і вартість аудиту залежить від об'єму документообороту, звітності і кількості операцій;
- * вартість вказана з урахуванням відсутності діяльності за три роки, один найманий працівник;
- * вартість вказана за Наявності всієї первинної документації;
- * вартість вказана за умови корректно поданої звітності та сплати податків;
- * вартість залежить від необхідності проведення аудиторскої, документальної перевірки;
- * вартість залежить від річного обороту, кількості операцій на місяц, наявність філій та відокремленних підрозділів, кількість співробітників, територіальне розташування підрозілів);
- * вартість залежить від стану документів які підлягають перевірці, рівень автоматизації обліку;
- * в вартість не входять переклади документів (приблизно 3000 грн.);
- * в вартість не входять сплата зборів та платежів (наприклад 3000 грн. за пубдікацію в Урядовому курь'єрі).
* Увага! Ми постаралися дати хоча б приблизну вартість послуг. Кожен випадок індивідуальний, і залежно від ситуації вартість та строки можуть мінятися.
Представництво іноземної компанії може бути ліквідоване в одному з наступних випадків:
- ліквідація самого нерезидента, який відкрив представництво на території України;
- з боку нерезидента або його представництв було зафіксоване порушення чинного законодавства;
- нерезидентом було ухвалене рішення про ліквідацію свого представництва.
Якщо нерезидент сам приймає рішення про закриття свого представництва на території України, то воно фіксується в протоколі. Ліквідація іноземних представництв компаній починається з публікації повідомлення в друкованому виданні.
Після публікації повідомлення про ліквідацію представництва виконуються наступні дії:
- підготовлюються документи, необхідні для процедури ліквідації представництва іноземної компанії;
- представництво знімається з обліку в податковій інспекції, пенсійному й іншому фондах після проходження позапланових перевірок;
- представництво виключається з реєстру Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, туди ж повертаються службові картки іноземних співробітників;
- представництво виключається державним реєстратором з ЄДРПОУ;
- у банку закриваються рахунки представництва;
- знищуються печатки.
Усі вищеописані дії входять у комплекс послуг нашої компанії.
В українському законодавстві не існує чітких вимог до документів, що подаються в органи державної влади для закриття представництва іноземної компанії. Компетентними органами використовуються норми, закріплені для процедури ліквідації вітчизняних підприємств та організацій.
У пакет документів, які необхідні нашій компанії для проведення процедури ліквідації, входять:
- рішення нерезидента про ліквідацію представництва;
- оригінал статуту й інших установчих документів;
- оригінал реєстраційного свідоцтва в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України;
- оригінал довідки управління статистики;
- оригінали повідомлень про реєстрацію в пенсійному та іншому фонді;
- оригінал свідоцтва про взяття на облік у податковій інспекції;
- оригінали всіх первинних фінансових та бухгалтерських документів;
- печатка представництва.