Пн-Пт з 09:00 до 19:00

Консультація

Консультація

Спасибо!
Не выключайте, пожалуйста, свой телефон. Мы скоро перезвоним вам. До связи :)
Закрыть
Консультант Ганна Гайдукова
Ганна Гайдукова (063) 235 08 72

Реєстрація ЗМІ в Україні

Реєстрація газети та журналу

Консультація

від 50 usd

В Україні створення та діяльність засобів масової інформації (ЗМІ) регулюється низкою законодавчих актів. Тому краще звертатися до обізнаних фахівців, які компетентні в цій процедурі.

Під ЗМІ розуміється саме друковане видання, яке характеризується своєю періодичністю, незмінністю назви та виходом одного чи більше номерів (випусків) на рік.

Законодавство дозволяє випускати друковані ЗМІ в будь-якій сфері, яка не заборонена законом, однак при видачі документа, що підтверджує право на випуск конкретного ЗМІ сплачується різна сума реєстраційного збору - від 14 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Усі видання, що призначаються для безкоштовного розповсюдження та мають на меті благодійність - звільнюються від сплати реєстраційного збору.

Як зареєструвати ЗМІ

Порядок реєстрації друкованих ЗМІ незмінний для всіх друкованих засобів, і починається з подачі заяви до відповідного органу реєстрації.

Заява має містити наступну інформацію:

  • засновник (співзасновники);
  • вид видання;
  • назва;
  • мова, на якій видається ЗМІ;
  • читачі, на яких орієнтоване видання та сфера розповсюдження (наприклад, місцеве);
  • тематика та основні принципи видання;
  • юридична адреса засновника та співзасновників;
  • місцезнаходження редакції;
  • періоди випуску, обсяг і формат видання.

Додатково до заяви орган може попросити документи, які підтверджують цивільну правоздатність та дієздатність - паспорт засновника, довіреність, статут або ж договір між співзасновниками.

Куди подавати заяву?

Все залежить від того, як розповсюджується ЗМІ:

  • якщо видання поширюється на всій території України або ж у двох чи більше областях - в Державну реєстраційну службу;
  • якщо видається в окремому населеному пункті - в структурний підрозділ головного управління юстиції, що виконує повноваження Укрдержреєстру.

Орган реєстрації приймає заяву та розглядає її протягом місяця. Після чого приймає одне з таких рішень:

  • зареєструвати;
  • відмовити в реєстрації;
  • зупинити розгляд заяви.

Реєстрація ЗМІ відбувається лише після сплати засновником реєстраційного збору, протягом місяця з моменту отримання повідомлення про реєстрацію від уповноваженого органу.

Послуги з реєстрації ЗМІ від ЮО “Наказ"

Наші спеціалісти займаються питаннями реєстрації на професійному рівні, тому ми якісно підготуємо для вас установчі документи, зберемо необхідну інформацію та швидко, без затримок в державних органах, пройдемо процедуру реєстрації. При цьому ви можете абсолютно не турбуватися клопітними питаннями підготовки документів та довірити проведення реєстрації ЗМІ нам під ключ.

В наші послуги входить:

  • консультація з питань створення друкованих видань;
  • допомога з вибором найменування;
  • складання проекту установчого документу;
  • підготовка заяви для державної реєстрації;
  • подання заяви до реєстраційного органу;
  • оплата реєстраційного збору за видачу свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації;
  • отримання свідоцтва про реєстрацію друкованого ЗМІ.

Законодавство:

Закон України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" от 16.11.1992 № 2782-XII;

Наказ Мін’юсту "Про затвердження Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації в Україні та […]" от 21.02.2006 № 12/5;

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" от 15.05.2003 №755-IV.