Бюджет
(запис про припинення)
7050 грн
Стандарт
(повідомлення ДФС, ПФУ)
15000 грн
Преміум
(активна
ліквідація)
30000 грн
Партнер
(пошук
рішень)
від 50000 грн
термін
2 р.д.
від 1 року
до 1 року
до 1 року
Повідомлення державного реєстратора про ліквідацію товариства
Протокол про утворення ліквідаційної комісії
Акт приймання передачі документів Голові комісії
Довіренність на внесення змін
Розрахунок з працівниками
Повідомлення кредиторів про початок процедури ліквідації
Повідомлення ДПІ та ПФУ про початок процедури ліквідації
Закриття рахунків в установах банків крім одного
Подання документів до архіву
Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
Довідка архівної установи
контроль направлення ДПІ державному реєстратору відомостей за формою 30-ОПП про відсутність заборгованості
Знищення документів строк зберігання яких сплив
Правила проведення первинної документації
Нарахування і сплата податків
Відповідність сформованих данних до поданої звітності
Перевірка дебіторської і кредиторської заборгованності
Складання проміжного балансу ліквідаційною комісією товариства
Складання ліквідаційного балансу
Наказ про призначення інвентаризації
Протокол ліквідаційної комісії про затвердження результатів інвентаризації
Перелік вимог кредиторів та результати їх розгляду
Відновлення\Подача звітності
Відновлення звітності ЗП директора
Відновлення первинної документації
Пошук не стандартних рішень
- * термін і вартість аудиту залежить від об'єму документообороту, звітності і кількості операцій;
- * вартість вказана з урахуванням відсутності діяльності за три роки, один найманий працівник;
- * вартість вказана за Наявності всієї первинної документації;
- * вартість вказана за умови корректно поданої звітності та сплати податків;
- * вартість залежить від необхідності проведення аудиторскої, документальної перевірки;
- * вартість залежить від річного обороту, кількості операцій на місяц, наявність філій та відокремленних підрозділів, кількість співробітників, територіальне розташування підрозілів);
- * вартість залежить від стану документів які підлягають перевірці, рівень автоматизації обліку;
Реорганізація юридичної особи - це чудове рішення для тих, хто хоче продовжувати здійснювати діяльність, але в іншому форматі.
Законодавчо реорганізація є однією з форм припинення існування юридичної особи. Однак, при цьому варто звернути увагу на відмінності між реорганізацією та ліквідацією. При ліквідації підприємство в принципі припиняє своє існування, а реорганізація передбачає наявність правонаступників, яким юридична особа передає всі свої права, обов'язки і майно.
Реорганізація підприємства може бути через:
- злиття (об'єднання) - дві і більше юридичні особи припиняють своє існування шляхом створення однієї нової;
- приєднання - до діючої юридичної особи приєднується одне або декілька підприємств, які після цього процесу припиняють своє існування;
- поділ - реорганізація одного підприємства в декілька нових, які власне і є правонаступниками в певній частині, що стосується статутного фонду;
- перетворення - є зміною організаційно-правової форми юридичної особи;
- виділення - це перехід за розподільчим балансом частини майна, прав та обов'язків юридичної особи до однієї або декількох нових - законодавство не відносить виділення до видів реорганізації.
Під час злиття, приєднання або поділу юридична особа припиняє своє існування, а перетворення законодавство визначає як спосіб створення юридичної особи. Відзначимо, що при перетворенні і виділенні особа продовжує існувати.
Не варто забувати, що у всіх випадках реорганізації, крім виділення, порядок припинення юридичної особи передбачає складання акту передачі або розподільчого балансу!
Ці документи затверджуються учасниками підприємства або органом управління після того, як всі вимоги кредиторів були виконані.
Реорганізація вимагає проведення державної реєстрації, шляхом внесення запису про припинення юридичної особи в базу ЄДР. Тільки після цього юридична особа вважається такою, що припинила свою діяльність.
Підставою для реорганізації підприємства є рішення:
- учасників або вищого органу;
- суду;
- відповідного державного органу.
Найчастіше реорганізація використовується товариством з обмеженою відповідальністю та акціонерними товариствами для досягнення певної мети - поліпшення умов своєї діяльності, зменшення витрат на утримання юридичної особи, вирішення непорозумінь з партнерами по бізнесу. Для цього ТОВ реорганізується в АТ і навпаки.
Звичайно, кожне підприємство має свої особливості реорганізації, наприклад, якщо мова йде про акціонерне товариство, то процедура включає отримання згоди Антимонопольного комітету України, а також виконання ряду дій, пов'язаних з цінними паперами; якщо ж йдеться про неприбуткові юридичні особи, наприклад, реорганізація організації - то це справа Мін'юсту.
Послуги з реорганізації підприємств від ЮО "Наказ"
Варто відзначити, що при реорганізації потрібно дотримуватися встановленого законом порядку:
- проведення зборів вищого органу і рішення про реорганізацію;
- повідомлення про це відповідні органи держави;
- розміщення повідомлення про припинення діяльності в засобах масової інформації;
- перереєстрація в державних органах.
Наші фахівці досконало знають весь процес реорганізації підприємств, тому зможуть вам допомогти з вибором однієї з вищезазначених форм. А якщо ви вже визначилися - юристи пройдуть процедуру максимально швидко і якісно.
Процедура припинення юридичної особи - складніша ніж створення, оскільки з боку підприємства виникають обов'язки тісно співпрацювати з державними органами, що не завжди можливо. Ми ж впевнені в якості кожного підготовленого документу, тому результат не змусить вас довго чекати!
В наші послуги входить:
- консультація з питань реорганізації;
- проведення зборів вищого органу;
- складання договорів про реорганізацію;
- підготовка документів для проходження всіх інстанцій державних органів;
- подача документів та отримання відповідного запису до ЄДР про припинення юридичної особи;
- перереєстрація підприємства в державних органах: реєстраційній службі, пенсійному та фонді соціального страхування, фіскальній службі, органах статистики (зараз - ЄДРПОУ);
- виготовлення нової печатки.
Практика показує, що здійснення реорганізації підприємства власними силами призводить до виникнення складнощів, в результаті яких процес затягується на невизначений час. А це - додатково витрачені нерви і час. Тому ми пропонуємо реорганізацію з вашою мінімальною участю - під ключ.
Для замовлення послуги необхідно:
- надіслати нам на електронну пошту документи, що підтверджують факт існування юридичної особи: свідоцтво (виписка), установчий документ і деякі інші;
- безпосередня участь у нотаріуса для надання нам повноважень - довіреність.
Вартість наших послуг визначається залежно від виду підприємства і бажаних термінів реорганізації.
Законодавство:
Закон України "Про господарські товариства" від 19.09.1991 №1576-XII;
Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 № 755-IV.