Реєстрація газети та журналу
Консультація
В Україні створення та діяльність засобів масової інформації (ЗМІ) регулюється низкою законодавчих актів. Тому краще звертатися до обізнаних фахівців, які компетентні в цій процедурі.
Під ЗМІ розуміється саме друковане видання, яке характеризується своєю періодичністю, незмінністю назви та виходом одного чи більше номерів (випусків) на рік.
Законодавство дозволяє випускати друковані ЗМІ в будь-якій сфері, яка не заборонена законом, однак при видачі документа, що підтверджує право на випуск конкретного ЗМІ сплачується різна сума реєстраційного збору – від 14 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Усі видання, що призначаються для безкоштовного розповсюдження та мають на меті благодійність – звільнюються від сплати реєстраційного збору.
Як зареєструвати ЗМІ
Порядок реєстрації друкованих ЗМІ незмінний для всіх друкованих засобів, і починається з подачі заяви до відповідного органу реєстрації.
Заява має містити наступну інформацію:
- засновник (співзасновники);
- вид видання;
- назва;
- мова, на якій видається ЗМІ;
- читачі, на яких орієнтоване видання та сфера розповсюдження (наприклад, місцеве);
- тематика та основні принципи видання;
- юридична адреса засновника та співзасновників;
- місцезнаходження редакції;
- періоди випуску, обсяг і формат видання.
Додатково до заяви орган може попросити документи, які підтверджують цивільну правоздатність та дієздатність – паспорт засновника, довіреність, статут або ж договір між співзасновниками.
Куди подавати заяву?
Все залежить від того, як розповсюджується ЗМІ:
- якщо видання поширюється на всій території України або ж у двох чи більше областях – в Державну реєстраційну службу;
- якщо видається в окремому населеному пункті – в структурний підрозділ головного управління юстиції, що виконує повноваження Укрдержреєстру.
Орган реєстрації приймає заяву та розглядає її протягом місяця. Після чого приймає одне з таких рішень:
- зареєструвати;
- відмовити в реєстрації;
- зупинити розгляд заяви.
Реєстрація ЗМІ відбувається лише після сплати засновником реєстраційного збору, протягом місяця з моменту отримання повідомлення про реєстрацію від уповноваженого органу.
Послуги з реєстрації ЗМІ від ЮО “Наказ”
Наші спеціалісти займаються питаннями реєстрації на професійному рівні, тому ми якісно підготуємо для вас установчі документи, зберемо необхідну інформацію та швидко, без затримок в державних органах, пройдемо процедуру реєстрації. При цьому ви можете абсолютно не турбуватися клопітними питаннями підготовки документів та довірити проведення реєстрації ЗМІ нам під ключ.
В наші послуги входить:
- консультація з питань створення друкованих видань;
- допомога з вибором найменування;
- складання проекту установчого документу;
- підготовка заяви для державної реєстрації;
- подання заяви до реєстраційного органу;
- оплата реєстраційного збору за видачу свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації;
- отримання свідоцтва про реєстрацію друкованого ЗМІ.
Законодавство:
Закон України “Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні” от 16.11.1992 № 2782-XII;
Наказ Мін’юсту “Про затвердження Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації в Україні та […]” от 21.02.2006 № 12/5;
Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” от 15.05.2003 №755-IV.