Юридична
компанія Адвокат

Реєстрація ЗМІ в Україні

Ми не допомагаємо з цією послугою, сторінку перенесено до архіву, але застаріла інформація може бути для вас корисною.

Реєстрація газети та журналу

Консультація

від 50 usd

В Україні створення та діяльність засобів масової інформації (ЗМІ) регулюється низкою законодавчих актів. Тому краще звертатися до обізнаних фахівців, які компетентні в цій процедурі.

Під ЗМІ розуміється саме друковане видання, яке характеризується своєю періодичністю, незмінністю назви та виходом одного чи більше номерів (випусків) на рік.

Законодавство дозволяє випускати друковані ЗМІ в будь-якій сфері, яка не заборонена законом, однак при видачі документа, що підтверджує право на випуск конкретного ЗМІ сплачується різна сума реєстраційного збору – від 14 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Усі видання, що призначаються для безкоштовного розповсюдження та мають на меті благодійність – звільнюються від сплати реєстраційного збору.

Як зареєструвати ЗМІ

Порядок реєстрації друкованих ЗМІ незмінний для всіх друкованих засобів, і починається з подачі заяви до відповідного органу реєстрації.

Заява має містити наступну інформацію:

  • засновник (співзасновники);
  • вид видання;
  • назва;
  • мова, на якій видається ЗМІ;
  • читачі, на яких орієнтоване видання та сфера розповсюдження (наприклад, місцеве);
  • тематика та основні принципи видання;
  • юридична адреса засновника та співзасновників;
  • місцезнаходження редакції;
  • періоди випуску, обсяг і формат видання.

Додатково до заяви орган може попросити документи, які підтверджують цивільну правоздатність та дієздатність – паспорт засновника, довіреність, статут або ж договір між співзасновниками.

Куди подавати заяву?

Все залежить від того, як розповсюджується ЗМІ:

  • якщо видання поширюється на всій території України або ж у двох чи більше областях – в Державну реєстраційну службу;
  • якщо видається в окремому населеному пункті – в структурний підрозділ головного управління юстиції, що виконує повноваження Укрдержреєстру.

Орган реєстрації приймає заяву та розглядає її протягом місяця. Після чого приймає одне з таких рішень:

  • зареєструвати;
  • відмовити в реєстрації;
  • зупинити розгляд заяви.

Реєстрація ЗМІ відбувається лише після сплати засновником реєстраційного збору, протягом місяця з моменту отримання повідомлення про реєстрацію від уповноваженого органу.

Послуги з реєстрації ЗМІ від ЮО “Наказ”

Наші спеціалісти займаються питаннями реєстрації на професійному рівні, тому ми якісно підготуємо для вас установчі документи, зберемо необхідну інформацію та швидко, без затримок в державних органах, пройдемо процедуру реєстрації. При цьому ви можете абсолютно не турбуватися клопітними питаннями підготовки документів та довірити проведення реєстрації ЗМІ нам під ключ.

В наші послуги входить:

  • консультація з питань створення друкованих видань;
  • допомога з вибором найменування;
  • складання проекту установчого документу;
  • підготовка заяви для державної реєстрації;
  • подання заяви до реєстраційного органу;
  • оплата реєстраційного збору за видачу свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації;
  • отримання свідоцтва про реєстрацію друкованого ЗМІ.

Законодавство:

Закон України “Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні” от 16.11.1992 № 2782-XII;

Наказ Мін’юсту “Про затвердження Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації в Україні та […]” от 21.02.2006 № 12/5;

Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” от 15.05.2003 №755-IV.

Nakaz UA
Огляд конфіденційності

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.