Роботодавці зобов’язані видавати посвідчення застрахованої особи
Важливо пам’ятати, що з 1 січня 2014 р. вступила в силу ст. 22 ЗУ «Про єдиний соціальний внесок», прийнятий у 2010 році за № 2464-VI. Ця норма регулює застосування такого документа, як посвідчення, що видається застрахованій особі. Саме з 2014 року наявність цього посвідчення стала обов’язковою.
Содержание статьи:
Тепер роботодавець зобов’язаний:
- Приймаючи на роботу фізичну особу, перевіряти наявність у неї посвідчення.
- Звертатися до територіального органу ПФУ для отримання посвідчення у порядку, встановленому законом, для подальшої його видачі застрахованій особі.
- Звітуючи про прийняття на роботу фізичної особи, передавати відомості про фізичну особу, не внесену до Держреєстру або яка не пред’явила посвідчення, а також надавати необхідні відомості для подальшої постановки зазначеної особи на облік.
Відповідальність за відсутність посвідчення у працівника несе роботодавець.