Юридичний блог

Дозвіл на встановлення Кіосків МАФів в Києві

Мы не помогаем с этой услугой, страница перенесена в блог, но устаревшая для нас информация может быть для вас полезной

Дозвіл на встановлення Кіоски МАФи в Києві

Дозволи на встановлення МАФ (малих архітектурних форм)
Отримання дозволу на встановлення «Кіосків»

Отримання дозволу на встановлення МАФів у місті Києві.

Терміни:

Встановленних термінів немае.

Ось необхідний список:
  • реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація, платіжні реквізити);
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду (для юридичних осіб - директора);
  • схема розташування ТЗ із зазначенням площі ТС з прив'язкою до місцевості, проводиться замовником у довільній формі (роздрукована карта з позначенням місця розташування ТС);
  • фотофіксація місця розташування ТС;
  • документ дозвільного характеру на розміщення ТС, виданий в набрання чинності цим Тимчасовим порядком (за наявності);
  • копія договору з виконавцем послуг по вивезенню відходів у м. Києві.

Більш детальну інформацію Ви можете отримати у юристів.

Кіоски МАФи в м. Києві. Дозвіл на установку кіоску МАФу!

Оформлення дозвільної документації на встановлення кіосків (МАФ) в м. Києві. Всі документи, які необхідні для розміщення та легалізації на кіоски, МАФи. Знайдіть місце під МАФ для торгівлі в Києві.
Проведіть електроенергію і воду до кіоску (МАФ) у Києві. Виготовте, доставте і встановіть МАФ в найкоротші терміни (установка МАФу по Україні); вартість виготовлення МАФу (кіоску) - може бути дуже різна за 1 кв.м.
Пам'ятайте про двері, вікна, перегородки в маф (кіоск).

Як оформити МАФ у Києві?

Шукайте узгодження й оформлення всіх документів, необхідних для установки і розміщення МАФ(а) в будь-якому районі Києва з повним комплектом документації. 
Скільки коштує дозвіл на встановлення МАФ?

Для розрахунку конкретної і більш точної інформації про можливості оформлення документів для розміщення та встановлення МАФів у Києві (області), вам необхідно отримати наступні документи:
  • ваші дані (П.І.Б, копія паспорта, коду, адреса, контактні телефони);
  • копія виписки з Єдиного держ. реєстру юридичних осіб та підприємців (береться в районній адміністрації);
  • фрагмент карти Києва з відміткою місця, де Ви бажаєте розмістити свій МАФ;
  • точна площа МАФ(а), площа не повинна перевищувати 30 кв.м.;
  • вид діяльності, під яку планується використовувати МАФ;
  • фотофіксація місця, де розміщений МАФ (3 фотографії з різних сторін);
  • копія договору з КП «Київкомунсервіс» на вивіз сміття (береться за адресою: Кудрявська, 23, 1-й поверх, договірний відділ, тел.: (044) 531-96-77, 594-77-13);
  • будь-який документ дозвільного характеру, можна старий (за наявності);
  • кадастр (за наявності);
  • топозйомка (калька), за наявності;

Кіоск МАФ: швидка організація Вашого бізнесу:

МАФ (мала архітектурна форма) - це невелика споруда з полегшених конструкцій, яке встановлюється тимчасово без обладнання фундаменту.

Фактично, МАФи - це торгові точки стаціонарної дрібно-роздрібної мережі (магазини, пункти, кіоски, ларьки, палатки, павільйони, торговельні автомати) або пересувної мережі (автомагазини, автокафе, автобани, автоцистерни, автолавки, розноски, лотки, столики та інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності). На сьогоднішній день, щоб отримати дозвіл для встановлення і розміщення МАФ(а), необхідно пройти досить тривалу і складну процедуру реєстрації МАФу.

реєстрацію та дозволи на:

  • торгові кіоски;
  • встановлення МАФів;
  • торгові павільйони;
  • літні майданчики;
  • міні-ринки;
  • ринки;
  • торгові центри;
  • автосалони;
  • СТО;
  • ярмарки;
  • заклади громадського харчування до 300 м.кв.: столові, фаст-фуди, кафе, бари, ресторани;
  • дебаркадери, плавучі будинки і ресторани;
  • рекламні конструкції;
  • сезонні торгові точки;
  • легалізація стихійної торгівлі.
* Паспорт прив'язки (обов'язковий для повного пакету дозволів)

Якщо у вас виникли питання, пов'язані з підготовкою необхідної документації, то ви можете завжди задати їх юристу.