Юридичний блог

Реєстрація і присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості

Мы не помогаем с этой услугой, страница перенесена в блог, но устаревшая для нас информация может быть для вас полезной

Сама по собі процедура поки що не має чіткого правового регулювання й у багатьох дрібних деталях залежить від місцевого органа, наділеного правом присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості, яким є відповідне управління містобудування й архітектури. Такий недолік з боку законодавця дає підґрунтя для деяких бюрократичних процесів, спрямованих на затягування часу виконання всіх процедурних моментів.

Але всі територіальні органи слідують основним загальнодержавним вимогам, які вже сформувалися в даній сфері діяльності з благоустрою населених пунктів.

Порядок роботи:

Консультація: зателефонувати нашим спеціалістам для запису на консультацію або оформити замовлення, написавши нам на електронну пошту.
Оформлення: довіреностей на нашого спеціаліста.
Термін: 1 місяць.
Результат: Копія розпорядження райдержадміністрації про присвоєння поштової адреси.
Доставка: отримати готовий документ ви зможете в нашому офісі або оформити доставку кур’єром.

До об'єктів, яким може бути привласнена поштова адреса, відносяться:

  • житлові багатоквартирні будинки;
  • індивідуальні житлові будинки;
  • жилим будинкам садового типу;
  • індивідуальні дачні та садові будинки;
  • виробничі будинки;
  • гаражі й паркінги;
  • земельні ділянки, на які вже затверджена містобудівна документація.

Порядок присвоєння поштової адреси

Крок 1.

Подати документи до відповідного Центру надання адміністративних послуг

Крок 2.

Розгляд документів в ЦНАП протягом 30 робочих днів

Крок 3.

Отримати копію розпорядження про присвоєння поштової адреси

На період будівництва об'єкту може бути присвоєна тимчасова або попередня адреса. Для цього власник ділянки (або користувач земельною ділянкою на інших підставах) подає в територіальний орган заяву і додає до неї наступні документи:

  • документ, який підтверджує особистість заявника, якщо їм є фізична особа, або копію свідоцтва про державну реєстрацію для юридичної особи;
  • документ, що підтверджує права на конкретну земельну ділянку;
  • проектну документацію на об'єкт будівництва, яка вже була затверджена;
  • довідку про сплату пайової участі при необхідності
  • копія технічного паспорту об’єкта нерухомості;
  • копія виконавчого (контрольно - геодезичного) знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі.

Якщо поштову адресу необхідно привласнити вже побудованому будинку, до цих документів подається акт про введення в експлуатацію. Цей документ також є приводом для переведення попередньої адреси в розряд поштової по закінченні будівництва, що робиться шляхом затвердження остаточної адреси територіальним органом.

Причиною відмови в реєстрації поштової адреси будівництву може бути подача неповного комплекту документів або вміст у них недостовірних відомостей.

Фахівці нашої компанії допоможуть вам уникнути бюрократичних перешкод і зареєструвати поштову адресу швидко й без зайвих проблем. Завдяки досвіду роботи в даній сфері й знанню системи зсередини, ми зможемо помітно прискорити всю процедуру й уникнути відмови в одержанні адреси через здирницькі настрої серед чиновників.