Допомога у поверненні грошей від «НЬЮЗ ТРЕВЕЛ»
Допомога у поверненні грошей від компанії туристичного оператора «НЬЮЗ ТРЕВЕЛ» постраждалим клієнтам за скасовані тури.
Останнім часом наша компанія надто часто стикається з невиплатою коштів за не надані послуги, наша політика щодо таких ситуацій – домагатися повернення або карати винних усіма можливими методами. Ми розуміємо, що лише публічне покарання подібних дій може стабілізувати етичну ситуацію на ринку, коли кожен усвідомить, що будь-яка афера або безвідповідальність з боку бізнесу не залишаться безкарними, і споживач та партнер реально захищені законом.
Зміст:
Загальна інформація
Інструкції
Інформація для туристичних агентств
Інформація про компанію Ньюз Тревел
Оновлення станом на 22 квітня 2015
Усі шаблони документів на цій сторінці та консультації фахівців є актуальними і надаються абсолютно безкоштовно. В індивідуальному порядку фахівці ЮО “Наказ” нададуть такі послуги:
- Складання та подача всіх необхідних процесуальних документів (позов, скарги, претензії), а також моніторинг судового процесу, надання всіх необхідних консультацій у процесі — 600 грн.
- Відвідування адвокатом судового засідання для розгляду справи — 400 грн.
На цій сторінці ми будемо розміщувати інформацію про хід справи щодо повернення коштів, збирати інформацію про постраждалих, викладати інструкції та приклади документів, які необхідні для відстоювання своїх інтересів у законному порядку, на жаль, останнім часом почастішали випадки невиплат коштів компаніями за не надані послуги з посиланням на “ситуацію в країні”.
Тут детальніше про ситуацію – Туристичний оператор Ньюз Тревел призупинив свою діяльність
ВАЖЛИВО ПАМ’ЯТАТИ, ЩО ДЛЯ ЗАХИСТУ СВОЇХ ПРАВ ВИ МАЄТЕ МАКСИМАЛЬНО “ОБЛАШТУВАТИСЯ ДОКУМЕНТАМИ”, УСІ ВИМОГИ ТА ПЕРЕГОВОРИ ЛИШЕ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ, У ВАС МАЄ НАКОПИТИСЯ ІСТОРІЯ ВАШОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА ВИМОГ, ЗБЕРІГАЙТЕ ВСЕ – ЧЕКИ, ЛИСТИ НАДІСЛАНІ ТА ОТРИМАНІ, КВИТАНЦІЇ, ПЛАТЕЖІ, ДОПЛАТИ ТА ІН. ВОНИ НАМ ЗНАДОБЛЯТЬСЯ ПІЗНІШЕ.
Покрокова послідовність дій для туристів, агентств і компаній, постраждалих від невиконання зобов’язань компанією “Ньюз Тревел”:
1. ПІДГОТОВКА ВИМОГИ ПРО ПОВЕРНЕННЯ
Скласти “вимогу” про повернення коштів за туристичні послуги, які не були надані.
Приклад документа “вимоги”:
для туристів
вимога про повернення грошей від фізичної особи
* необхідно заповнити вимогу власними даними, роздрукувати і підписати.
До вимоги додати наступні документи:
копія паспорта: сторінки 1, 2, сторінка з останнім фото та відміткою про вклеєння фотографії, сторінки з інформацією про місце проживання);
копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
копію договору про надання туристичних послуг;
копію рахунку-фактури, за яким здійснено платіж;
копію платіжного документа, що підтверджує факт оплати.
На всіх сторінках копій документів власноруч написати “З оригіналом згідно” і поставити підпис.
для ФОП і юр. осіб
вимога про повернення грошей від юридичної особи
Заповнити вимогу власними даними, роздрукувати, підписати та завірити печаткою.
тут newstravel пропонує свою схему документів для повернення http://www.newstravel.com.ua/zachet-vozvrat
ми б не визнавали ці кошти як “зайво перераховані грошові кошти”, як пропонує newstravel, оскільки така формулювання не на нашу користь, ми не “зайво перерахували” гроші, а не отримали замовлені та оплачені послуги за договором, нас ошукали, а не ми помилилися і перерахували грошей більше ніж потрібно.
2. ВІДПРАВЛЕННЯ ВИМОГИ
Відправити “вимогу” цінним листом з повідомленням про вручення та описом документів на адресу київського офісу “Ньюз Тревел”:
04210, м.Київ, пр-т Героїв Сталінграда, 6 А, корп. 2
Обов’язково зберегти всі чеки, опис документів та повідомлення про вручення!
3. ЧЕРЕЗ 7 ДНІВ ПІДГОТОВКА СКАРГ ТА ПОЗОВУ
Після закінчення 7 днів з дати, зазначеної в повідомленні про вручення, підготувати наступні документи:
позовну заяву до суду; позовну заяву до суду про повернення коштів, сплачених Newstravel
(ТІЛЬКИ ДЛЯ ФІЗ. ОСІБ) скаргу до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів http://www.dsiu.gov.ua;
Тут можна ознайомитися з текстом:
скарга до інспекції з питань захисту прав споживачів
скаргу до Державного агентства України з туризму та курортів http://www.tourism.gov.ua;
Тут можна ознайомитися з текстом:
скарга до Державного агентства України з туризму та курортів
Страхова компанія «ВУСО»
вимога до СК «ВУСО» – для турів починаючи з 13.11.2014 р., щодо яких було оформлено Сертифікат-підтвердження відповідальності компанії NEWS Travel. Нагадаємо, між Ньюз Тревел та СК «ВУСО» укладено договір про страхування відповідальності оператора, який передбачає повне відшкодування вартості туру (у грн.) або витрат на проживання за кордоном та повернення в Україну (у межах вартості туру), які турист був змушений нести внаслідок невиконання туроператором своїх зобов’язань. СК «ВУСО» зможе виконати ці зобов’язання лише у разі визнання Ньюз Тревел банкрутом у судовому порядку. Звертаємо також вашу увагу, що туроператор NEWS Travel не оплатив усі страхові поліси, що вказано на інтернет-сайті самого туроператора. Після уточнення списків у СК «ВУСО» можна буде отримати інформацію про те, чи був ваш сертифікат оплаченим;
4. НА 8-Й ДЕНЬ ВІДПРАВЛЕННЯ СКАРГ ТА ПОЗОВУ.
На 8-й день (починаючи з дати, зазначеної в повідомленні про вручення “вимоги”) відправити (також цінним листом з повідомленням про вручення) на адресу Ньюз Тревел позовну заяву та дві скарги за адресами http://www.dsiu.gov.ua та http://www.tourism.gov.ua ;
5. НА 15-Й ДЕНЬ ГОТУЄМОСЯ ДО ПОДАННЯ ПОЗОВУ В СУД.
До закінчення 14 днів з дати вручення первісної “вимоги” Ньюз Тревел – очікуємо відповідних дій;
6. ПОДАННЯ ПОЗОВУ В СУД.
У разі відсутності позитивного результату після виконання всіх попередніх пунктів, подаємо позов до суду — для цього буде окрема інструкція.
ІНСТРУКЦІЯ
Покрокова інструкція з питання самостійного подання позовної заяви до суду:
1) за наступним посиланням можна ознайомитися з прикладом позовної заяви приклад позовної заяви
у даному прикладі позову замініть виділений червоним шрифтом текст на власні дані, підпишіть позов і поставте дату подання;
2) роздрукуйте позов разом із додатками в трьох екземплярах: один – для суду, другий – також подається разом з першим екземпляром для відповідача, третій – для вас, проставте на ньому в канцелярії суду відмітку про прийняття позову. Третій екземпляр позову не є обов’язковим, але якщо ви хочете мати підтвердження про прийняття позову, то необхідно це зробити. Також одразу уточніть номер телефону канцелярії, він може вам знадобитися;
3) віднесіть усі позови до суду за адресою вашої прописки, спитайте, де канцелярія (не забудьте поставити на вашому екземплярі відмітку про прийняття позову). Якщо ви не знаєте, де знаходиться суд у вашому районі, зверніться до нас з коментарем (з вказівкою вашої адреси прописки) на сайт нашої компанії або в соцмережу, або ж уточніть цю інформацію у співробітників нашої компанії телефоном;
4) очікуйте “ухвалу” про призначення дати судового засідання поштою (через 3 дні після подання позову, якщо не отримали ухвалу – передзвоніть за номером канцелярії суду);
5) явіться в суд на зазначену дату (з собою обов’язково візьміть оригінал паспорта).
Зверніть увагу! Судовий збір за подання позову про захист прав споживачів не сплачується.
Чому ми не можемо зробити це за вас?
На жаль, у законодавстві України не існує такого поняття, як “колективний позов”. Звісно, можлива подача загального позову від кількох громадян, але за умови, що їхні ситуації схожі. До того ж, для надання цієї послуги нам необхідно оформлювати довіреність від кожного позивача на представництво його інтересів.
Інформація для туристичних агентств
Цей матеріал можна використовувати як письмову відповідь на всі незаконні вимагання грошей з агентства. У разі, якщо до вас приходять і погрожують будь‑які “органи” з питання повернення коштів, сплачених у NEWS Travel, ви можете викликати нашого адвоката на платній основі, для “утихомирення запалу” вимагачів.
УКР
Відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 5 ЗУ “Про туризм” туристичні агенти (далі – турагенти) – юридичні особи, створені згідно із законодавством України, а також фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів та туристичних послуг інших суб’єктів туристичної діяльності, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних та супутніх послуг.
Згідно із ст. 20 ЗУ “Про туризм” визначено, що за договором на туристичне обслуговування одна сторона (туроператор, який укладає договір безпосередньо або через турагента) зобов’язується надати за замовленням іншої сторони (туриста) комплекс туристичних послуг (туристичний продукт), а турист зобов’язується його оплатити. Туроператор несе перед туристом відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне обслуговування. Тобто, за невиконання та за якість виконання зобов’язання за договором про реалізацію туристичного продукту, укладеним турагентом як від імені туроператора, так і від свого імені, несе туроператор. Указане положення щодо туристичного продукту діє незалежно від того, хто має надати чи надав ці послуги (звичайно, якщо іншим законом чи нормативно-правовим актом не передбачено, що відповідальність перед туристом несе третя особа). Дане роз’яснення наведено у судовій практиці з розгляду цивільних справ про захист прав споживачів (2009 – 2012 рр.) Верховного суду України від від 01.02.2013 року.
Кошти за туристичний продукт перераховуються туроператору (безпосередньо або через турагента).
Враховуючи викладене вище та той факт, що анулювання турів “Ньюз Тревел” здійснено з вини туроператора, слід враховувати, що турагенти виконали свої посередницькі функції та не несуть відповідальності за анулювання туристичного продукту.
РУС
Відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 5 Закону України “Про туризм” туристичні агенти (далі – турагенти) — юридичні особи, створені згідно з законодавством України, а також фізичні особи — суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів і туристичних послуг інших суб’єктів туристичної діяльності, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних і супутніх послуг.
Відповідно до статті 20 Закону України “Про туризм” визначено, що за договором на туристичне обслуговування одна сторона (туроператор, який укладає договір безпосередньо або через турагента) зобов’язується надати за замовленням іншої сторони (туриста) комплекс туристичних послуг (туристичний продукт), а турист зобов’язується його оплатити. Туроператор несе перед туристом відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне обслуговування. Тобто, за невиконання і за якість виконання зобов’язання за договором про реалізацію туристичного продукту, укладеним турагентом як від імені туроператора, так і від свого імені, несе туроператор. Указане положення діє незалежно від того, хто має надати чи надав ці послуги (звичайно, якщо іншим законом чи нормативно-правовим актом не передбачено, що відповідальність перед туристом несе третя особа). Дані роз’яснення наведено у судовій практиці з розгляду цивільних справ про захист прав споживачів (2009 – 2012 рр.) Верховного суду України від 01.02.2013 року.
Кошти за туристичний продукт перераховуються туроператору (безпосередньо або через турагента).
Беручи до уваги викладене вище та той факт, що анулювання турів “Ньюз Тревел” здійснено з вини туроператора, слід враховувати, що турагенти виконали свої посередницькі функції та не несуть відповідальності за анулювання туристичного продукту.
Заяви компанії Ньюз Тревел про ситуацію
16.01.2015 http://www.newstravel.com.ua/news/record21145
22.01.2015 http://www.newstravel.com.ua/news/record21343
28.01.2015 http://www.newstravel.com.ua/news/record21347
повернення http://www.newstravel.com.ua/zachet-vozvrat
найбільш активні обговорення в мережі
http://www.tourdom.ua/news/turoperator-news-travel-priostanovil-otpravku-turistov.html
Інформація про компанію Ньюз Тревел
ТОВ “Ньюз Тревел” ЄДРПОУ: 33782884
04210, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 6 А
Засновник “ПІНЧ БІЗНЕС ЛТД” ОСТРІВ ТОРТОЛА, МІСТО РОД-ТАУН, ВУЛИЦЯ ВАНТЕРПУЛ ПЛАЗА, 2 ПОВЕРХ, ВІРҐІНСЬКІ ОСТРОВИ, БРИТАНСЬКІ
Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 6526689.00
Дата створення: 14.02.2008
СВІРІДОВ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ – керівник з 11.12.2014
Телефон: 0445937337
туроператорська ліцензія AE №272569 від 30 жовтня 2013 р.
Судові справи, пов’язані з Ньюз Тревел
попередній пошук дав 73 судові справи:
reyestr.court.gov.ua/Review/41057639
reyestr.court.gov.ua/Review/17854355
reyestr.court.gov.ua/Review/37154513
reyestr.court.gov.ua/Review/18669996
reyestr.court.gov.ua/Review/26955305
reyestr.court.gov.ua/Review/24530952
reyestr.court.gov.ua/Review/36301651
reyestr.court.gov.ua/Review/27447633
reyestr.court.gov.ua/Review/33338401
reyestr.court.gov.ua/Review/36369807
reyestr.court.gov.ua/Review/28310326
reyestr.court.gov.ua/Review/30596296
reyestr.court.gov.ua/Review/31142256
reyestr.court.gov.ua/Review/31554526
reyestr.court.gov.ua/Review/36474556
reyestr.court.gov.ua/Review/36301642
reyestr.court.gov.ua/Review/29861922
reyestr.court.gov.ua/Review/37391785
reyestr.court.gov.ua/Review/41057639
reyestr.court.gov.ua/Review/40374871
reyestr.court.gov.ua/Review/30810521
reyestr.court.gov.ua/Review/33713036
reyestr.court.gov.ua/Review/38665566
reyestr.court.gov.ua/Review/39624398
reyestr.court.gov.ua/Review/22496137
reyestr.court.gov.ua/Review/21745393
reyestr.court.gov.ua/Review/26115207
reyestr.court.gov.ua/Review/31696283
reyestr.court.gov.ua/Review/32558762
reyestr.court.gov.ua/Review/33130713
reyestr.court.gov.ua/Review/33338344
reyestr.court.gov.ua/Review/35680463
reyestr.court.gov.ua/Review/40137563
reyestr.court.gov.ua/Review/40151952
reyestr.court.gov.ua/Review/40374818
reyestr.court.gov.ua/Review/32250778
reyestr.court.gov.ua/Review/32399538
reyestr.court.gov.ua/Review/41496650
reyestr.court.gov.ua/Review/35904270
reyestr.court.gov.ua/Review/32348498
reyestr.court.gov.ua/Review/33338488
reyestr.court.gov.ua/Review/37154286
reyestr.court.gov.ua/Review/41074854
reyestr.court.gov.ua/Review/22187655
reyestr.court.gov.ua/Review/40446291
reyestr.court.gov.ua/Review/36678582
reyestr.court.gov.ua/Review/40871337
reyestr.court.gov.ua/Review/38412704
reyestr.court.gov.ua/Review/35681164
reyestr.court.gov.ua/Review/40160664
reyestr.court.gov.ua/Review/18194085
reyestr.court.gov.ua/Review/33973070
reyestr.court.gov.ua/Review/40151886
reyestr.court.gov.ua/Review/35475796
reyestr.court.gov.ua/Review/19173467
reyestr.court.gov.ua/Review/33338522
reyestr.court.gov.ua/Review/15928525
reyestr.court.gov.ua/Review/39943574
reyestr.court.gov.ua/Review/38389425
reyestr.court.gov.ua/Review/36866318
reyestr.court.gov.ua/Review/41075960
reyestr.court.gov.ua/Review/17854355
reyestr.court.gov.ua/Review/12821151
reyestr.court.gov.ua/Review/41803740
reyestr.court.gov.ua/Review/17839758
reyestr.court.gov.ua/Review/27909937
reyestr.court.gov.ua/Review/38663917
reyestr.court.gov.ua/Review/36427699
reyestr.court.gov.ua/Review/40597351
reyestr.court.gov.ua/Review/40389754
reyestr.court.gov.ua/Review/30702800
reyestr.court.gov.ua/Review/37256531
reyestr.court.gov.ua/Review/41514700
Станом на 22 квітня 2015 року триває активне подання позовних заяв до ТОВ “Ньюз Тревел”. У зв’язку із завантаженістю судів, лише починається прийняття рішень по суті справ. Ось деякі з рішень:
- Київ http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43390752 – арешт банківського рахунку Ньюз Тревел
- Київ http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43251131
- Київ #
- Київ http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43369661
- Одеса http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43458398,
- Вінниця http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43376322,
- Кривий Ріг http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43394658 – зокрема задоволено стягнення моральної шкоди
- Шепетівка http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43560662, http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43609712
- Чернігів http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43460122 – зокрема задоволено стягнення пені за прострочку
- Краматорськ http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/43539971
Усі ці рішення задовольнили позовні вимоги в повному обсязі або частково. У будь-якому випадку це велика перемога. Оскільки часткове задоволення пов’язане передусім з відсутністю обґрунтованості необхідності відшкодування моральної шкоди. Але головне — вимоги про відшкодування прямого матеріального збитку туристам задовольняються.
Також необхідно зазначити, що є і негативні рішення. Пов’язані вони переважно з некваліфікованим складанням позовної заяви, неправильним визначенням відповідача. Наприклад, у задоволенні цього позову відмовлено, оскільки позивач звернувся з позовом до турагента, залучивши туроператора як третьої особи. Але судом встановлено, що турагент виконав свої обов’язки (надати інформацію про тур, посередницькі послуги) в повному обсязі, тому в задоволенні позову необхідно відмовити.
Цим постановленням суду відмовлено в арешті рахунків Ньюз Тревел, оскільки вимоги, викладені позивачем у своєму клопотанні, визнані необґрунтованими і не переконливими, незважаючи на те, що ми добилися арешту рахунку Ньюз Тревел для нашої клієнтки (рішення вказано вище).
Крім того, пояснюємо на конкретному прикладі ситуацію, яка цікавить багатьох наших клієнтів.
Цей позов був поданий 19.03.2015 року, але розгляд справи призначено лише на 10.06.2015 року, незважаючи на те, що за позовами, поданими у лютому – березні цього року, вже є рішення, зокрема вищевказані. Річ у тім, що дата призначення судового розгляду справи по суті залежить від завантаженості кожного конкретного суду та кожного судді. Справи розподіляє автоматизована система суду і вплинути на хід цих подій неможливо.
Ще приклад: цей позов був поданий 18.03.2015 (лише на день раніше попереднього), але розгляд справи було призначено на 14.04.2015 р.