Важливі моменти при заповненні заяви про відмову надати податкову накладну
Неправильне заповнення заяви про відмову в наданні податкової накладної може призвести до втрати у платника податків можливості скористатися податковим кредитом.
Що потрібно знати для правильного заповнення анкети про відмову постачальника надати податкову накладну
Неправильне заповнення заяви про відмову в наданні податкової накладної може призвести до втрати платником податків можливості скористатися податковим кредитом. У Міністерстві доходів і зборів заявляють, що у разі відмови продавця/постачальника товарів/послуг надати або правильно заповнити податкову накладну, а також при порушенні порядку реєстрації в Єдиному реєстрі накладних, покупець/одержувач цих товарів/послуг може при поданні декларації з ПДВ додати заяву зі скаргою.
Форма для заповнення та подання викладена в додатку 8 (Д8) декларації з ПДВ.
Заява повинна містити копії розрахункових документів, які підтверджують факт сплати податку при придбанні послуг або товарів. Не зайвими будуть копії первинних документів, складених з урахуванням вимог Закону про бухгалтерський облік, які підтверджують отримання послуг або товарів. Заява про відмову, копії розрахункових і первинних документів є підставою для включення суми податку до складу податкового кредиту.
Якщо додаток 8 до декларації неправильно заповнений або не наданий один із документів, що свідчать про сплату ПДВ у зв’язку з придбанням/отриманням послуг і товарів, то, відповідно до листа Міндоходів від 13.09.2013 року, при виявленні одного з перелічених фактів ПДВ буде вилучено з податкового кредиту.