Розмитнення автомобіля в Україні
Згідно з українським законодавством при ввезенні транспортного засобу на територію країни для постанови на облік його необхідно “розмитнити”. У більшості випадків процес “розмитнення авто” викликає негативні емоції, тому що він пов’язаний з безліччю бюрократичних процесів і сплатою значних за розмірами митних зборів додатково до вартості авто. Досить сильно ускладнив процес розмитнення новий Податковий Кодекс прийнятий в Україні в 2011 році, що призвело до небажання охочих купити авто за кордоном стикатися з даним процесом. Незважаючи на те, що на багатьох інтернет сайтах можна зустріти митні калькулятори, які дозволяють досить точно підрахувати разміри всіх платежів і зборів, сам процес розмитнення автомобіля залишається досить неясним.
Наша компанія готова взяти на себе виконання всіх необхідних процедур пов’язаних з розмитненням автомобіля і допомогти в правильному підрахунку всіх необхідних мит та інших платежів.
При розрахунку платежів, необхідних для розмитнення автомобіля в більшості випадків приділяється увага транспортним засобам, що завозяться найчастіще: мотоциклам, легковим автомобілям, вантажівкам,електромобілям і автобусам.
При розрахунку розмитнення авто враховуються:
- Ввізне мито – у більшості випадків мито для транспортних засобів складає 10% від сумарної митної вартості, але винятком можуть стати електромобілі (8%), нові легкові автомобілі з об’ємом двигуна більше 3-х літрів ( 6%), а так само дизельні автобуси призначені для перевезень більш ніж 10 осіб і об’ємом двигуна більше 5 літрів (20%). Дані процентні ставки встановлені “Митним тарифом України” (від 22.12.2011)
- Акцизний збір , який розраховується залежно від об’єму двигуна, віку транспортного засобу, типу палива на якому їздить ТЗ, а так само потужності двигуна.
- ПДВ (укр. – ПДВ) складає 20% від суми всіх мит (ввізного мита, акцизного податку та митної вартості транспортного засобу).
Значно погіршив ситуацію з розмитненням авто новий Податковий Кодекс, яким передбачено збір при першій реєстрації в ДАІ, який на подобі акцизного збору при розрахунку враховує об’єм двигуна і віку ТЗ. Дане нововведення практично унеможливило покупку старих автомобілів (віком понад 8 років), тому що в даному випадку ставка збору зростає в 40 разів.