Документи необхідні для прописки іноземця
Прописка іноземця в Україні
- обговорення деталей та перевірка документів при особистій зустрічі з господарем квартири;
- оформлення реєстрації в ЖЕКу;
- оформлення договору на оренду квартири, щоб отримати законні підстави для реєстрації;
- оформлення інших документів після написання заяви в паспортному столі.
Залиште заявкувже зараз!
- Консультація з питання отримання громадянства України
- Вибір відповідного підстави
- Підготовка пакетів документів для отримання громадянства
- Допомога на всіх етапах отримання громадянства України
Зверніть увагу, що це буде прописка не тільки для іноземців, а так само для українців, наприклад для переселенців з Донбасу.
Наша компанія надає реальні послуги, а не юридичні консультації щодо отримання прописки в Києві. Ми працюємо з реальними власниками Київських квартир, які готові прописати вас, тому ви можете бути впевнені в якості послуг нашої компанії.
Процедура отримання прописки:
- обговорення деталей та перевірка документів при особистій зустрічі з господарем квартири;
- оформлення реєстрації в ЖЕКу;
- оформлення договору на оренду квартири, щоб отримати законні підстави для реєстрації;
- оформлення інших документів після написання заяви в паспортному столі.
Весь процес з вашою участю займає від 10 до 20 хвилин, після чого на протязі наступного дня ви можете отримати паспорт зі штампом вже наступного дня прийому.
Процес повністю прозорий і безпечний, адже оплата послуг здійснюється тільки після оформлення документів і не вимагає передачі вашого паспорта третім особам разом з нотаріальною довіреністю на використання ваших документів. Ваша присутність в процесі реєстрації свідчить про те, що штамп у паспорті буде справжнім, а не “мальованим”.
Термін оформлення прописки становить від 6 до 12 місяців, при цьому штамп в паспорті буде з постійною пропискою. Продовження реєстрації можливе на термін від 1 місяця і обійдеться дешевше, ніж реєстрація.
Протягом терміну дії прописки ви зможете отримувати будь-які належні довідки та кореспонденцію, яку буде передавати вам власник квартири.
Для реєстрації прописки необхідні наступні документи:
- Знятий з обліку в минулому місці паспорт громадянина України;
- Талон про виписки з попереднього місця прописки;
- Для чоловіків – військовий квиток (у разі відсутності – прохання попередити заздалегідь).
Додатково не вимагаються інші документи!
Конституційний суд України визнав, що дозвільний характер інституту прописки обмежує свободу пересування і вибору місця проживання. На цій підставі прописка в Україні була замінена реєстрацією. Передбачається, що реєстрація за місцем проживання має лише повідомний характер, і органи МВС більше не можуть дозволяти або відмовляти в прописці.
Згідно із законодавством, реєстрація місця проживання в Україні – це внесення відомостей до Єдиного реєстру про місце проживання або перебування. Під такими відомостями мається на увазі адреса житла, що використовується особою для офіційних повідомлень.
На практиці ж сталося мало змін у зв’язку з нововведеннями. Реєстрація місця проживання залишається необхідною процедурою в житті як громадянина України, так і іноземця. Прописка в Києві необхідна при оформленні страховки, обслуговуванні в банку і навіть при оформленні дитини в дитячий сад. Законом встановлено вимогу для громадян України та іноземців пройти реєстрацію після прибуття на нове місце проживання протягом 10 днів. Київська прописка необхідна при оформленні посвідки на проживання в Україні.
Порядок прописки
- На 11-16 сторінках паспорта ставиться штамп реєстрації або зняття з реєстрації.
- Документи для прописки подаються у відповідні органи.
Заявник представляє наступні документи на прописку :
- клопотання про реєстрацію місця проживання;
- паспорт;
- у разі реєстрації дитини віком до 16-ти років додається свідоцтво про народження;
- документ, що свідчить про сплату держмита;
- у разі якщо місце реєстрації змінюється в межах держави, подається талон зняття з попереднього місця реєстрації;
- документи, що свідчать про проживання у житловому приміщенні за адресою, де відбувається реєстрація;
- військовий квиток (для осіб, які перебувають на військовому обліку);
- якщо документи подає представник (за винятком законних представників), необхідний документ, що підтверджує його повноваження;
- у разі наявності декількох законних представників, документи подаються одним з них за умови письмової згоди решти представників.
Процедура прописки здійснюється в день подачі всіх необхідних документів.





