Юридична
компанія Адвокат

Прописка іноземця в Україні

Документи необхідні для прописки іноземця

Прописка іноземця в Україні

14 000 грн. (500 USD)
  • обговорення деталей та перевірка документів при особистій зустрічі з господарем квартири;
  • оформлення реєстрації в ЖЕКу;
  • оформлення договору на оренду квартири, щоб отримати законні підстави для реєстрації;
  • оформлення інших документів після написання заяви в паспортному столі.

Залиште заявкувже зараз!

Запишіться на консультацію
  • Консультація з питання отримання громадянства України
  • Вибір відповідного підстави
  • Підготовка пакетів документів для отримання громадянства
  • Допомога на всіх етапах отримання громадянства України

Зверніть увагу, що це буде прописка не тільки для іноземців, а так само для українців, наприклад для переселенців з Донбасу.

Наша компанія надає реальні послуги, а не юридичні консультації щодо отримання прописки в Києві. Ми працюємо з реальними власниками Київських квартир, які готові прописати вас, тому ви можете бути впевнені в якості послуг нашої компанії.

Процедура отримання прописки:

  • обговорення деталей та перевірка документів при особистій зустрічі з господарем квартири;
  • оформлення реєстрації в ЖЕКу;
  • оформлення договору на оренду квартири, щоб отримати законні підстави для реєстрації;
  • оформлення інших документів після написання заяви в паспортному столі.

Весь процес з вашою участю займає від 10 до 20 хвилин, після чого на протязі наступного дня ви можете отримати паспорт зі штампом вже наступного дня прийому.

Процес повністю прозорий і безпечний, адже оплата послуг здійснюється тільки після оформлення документів і не вимагає передачі вашого паспорта третім особам разом з нотаріальною довіреністю на використання ваших документів. Ваша присутність в процесі реєстрації свідчить про те, що штамп у паспорті буде справжнім, а не “мальованим”.

Термін оформлення прописки становить від 6 до 12 місяців, при цьому штамп в паспорті буде з постійною пропискою. Продовження реєстрації можливе на термін від 1 місяця і обійдеться дешевше, ніж реєстрація.

Протягом терміну дії прописки ви зможете отримувати будь-які належні довідки та кореспонденцію, яку буде передавати вам власник квартири.

Для реєстрації прописки необхідні наступні документи:

  • Знятий з обліку в минулому місці паспорт громадянина України;
  • Талон про виписки з попереднього місця прописки;
  • Для чоловіків – військовий квиток (у разі відсутності – прохання попередити заздалегідь).

Додатково не вимагаються інші документи!

Конституційний суд України визнав, що дозвільний характер інституту прописки обмежує свободу пересування і вибору місця проживання. На цій підставі прописка в Україні була замінена реєстрацією. Передбачається, що реєстрація за місцем проживання має лише повідомний характер, і органи МВС більше не можуть дозволяти або відмовляти в прописці.

Згідно із законодавством, реєстрація місця проживання в Україні – це внесення відомостей до Єдиного реєстру про місце проживання або перебування. Під такими відомостями мається на увазі адреса житла, що використовується особою для офіційних повідомлень.

На практиці ж сталося мало змін у зв’язку з нововведеннями. Реєстрація місця проживання залишається необхідною процедурою в житті як громадянина України, так і іноземця. Прописка в Києві необхідна при оформленні страховки, обслуговуванні в банку і навіть при оформленні дитини в дитячий сад. Законом встановлено вимогу для громадян України та іноземців пройти реєстрацію після прибуття на нове місце проживання протягом 10 днів. Київська прописка необхідна при оформленні посвідки на проживання в Україні.

Порядок прописки

  1. На 11-16 сторінках паспорта ставиться штамп реєстрації або зняття з реєстрації.
  2. Документи для прописки подаються у відповідні органи.

Заявник представляє наступні документи на прописку :

  • клопотання про реєстрацію місця проживання;  
  • паспорт;  
  • у разі реєстрації дитини віком до 16-ти років додається свідоцтво про народження;
  • документ, що свідчить про сплату держмита;
  • у разі якщо місце реєстрації змінюється в межах держави, подається талон зняття з попереднього місця реєстрації;   
  • документи, що свідчать про проживання у житловому приміщенні за адресою, де відбувається реєстрація;  
  • військовий квиток (для осіб, які перебувають на військовому обліку);
  • якщо документи подає представник (за винятком законних представників), необхідний документ, що підтверджує його повноваження;  
  • у разі наявності декількох законних представників, документи подаються одним з них за умови письмової згоди решти представників.

Процедура прописки здійснюється в день подачі всіх необхідних документів.

Nakaz UA
Огляд конфіденційності

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.