Юридична
компанія Адвокат

Реєстрація приватного підприємця в Києві

Реєстрація підприємницької діяльності під ключ

Реєстрація приватного підприємця в Україні – це строго регламентована процедура, яка, втім, останнім часом часто зазнавала змін. Конституція України передбачає свободу підприємницької діяльності, і все більше активних та ділових людей приходить до висновку, що відкриття приватного підприємства є найбільш оптимальним і прибутковим варіантом заробітку.

Анна Гайдукова
Анна Гайдукова Старший юрист

Консультація

від 50 usd

Реєстрація підприємницької діяльності – перший, надзвичайно важливий і обов’язковий етап у створенні власного бізнесу. Не варто ставити під загрозу як свою ділову репутацію (допущення помилок і необдуманих дій ніяк не додадуть рейтингу та успішності), так і можливість ведення господарської діяльності взагалі. Крім того, важливо розуміти, що державна реєстрація підприємця не є єдиною необхідною процедурою. Можливо, ваша майбутня діяльність вимагає отримання певних дозволів і ліцензій.

Якщо говорити законодавчою мовою, йдеться про ФОП (ФЛП) — фізичну особу‑підприємця та ПП (ЧП) — приватне підприємство. Але в побуті громадян ці визначення часто плутаються й підмінюють одне одним. Тому тим, хто бажає оформити ПП, необхідно, перш за все, розуміти, що під цією усталеною абревіатурою фактично можуть ховатися дві різні форми ведення бізнесу:

  1. Приватне підприємство (ПП, СПД);
  2. Приватний підприємець, фізична особа‑підприємець (ФОП (ФЛП), ПП, СПД).

ПП і ФОП — основні відмінності

Правовий статус

ПП є юридичною особою, відповідно для того, щоб відкрити приватне підприємство та вести діяльність у цій формі, необхідно дотримуватися всіх норм, які висуваються до юридичних осіб.

ФОП не є юридичною особою, але його діяльність також підлягає обов’язковій державній реєстрації в порядку окремої процедури. Водночас до ФОП можуть застосовуватися норми, що регулюють діяльність юридичних осіб, якщо це не суперечить конкретним положенням закону в конкретних ситуаціях та самій природі відносин.

Кількісний склад

ПП у своєму складі може мати як одну, так і кілька фізичних осіб, а також одне юридичне особу (ч. 1 ст. 113 ХКУ). ФОП — це виключно одна особа.

Найменування

ПП, як будь‑яка юридична особа, повинно мати найменування, яке включає й організаційно‑правову форму (наприклад, Приватне підприємство «Ромашка»). ФОП не може довільно обирати собі найменування; його найменуванням є його власні ПІБ.

Місцезнаходження

ПП має мати зареєстровану в ЄДР адресу. Для цього можна або винайняти офісне приміщення, або орендувати юридичну адресу з функцією поштового обслуговування (тобто адреса, зареєстрована в ЄДР, і фактичне місце діяльності будуть відрізнятися). Адресою, яка вноситься в ЄДР для ФОП, буде місце його прописки.

Процедура державної реєстрації включає стандартні етапи

  1. Підготовка документів: для ПП – статут, рішення про створення ПП та реєстраційна картка; для ФОП – лише реєстраційна картка, також потрібно надати паспорт та ідентифікаційний код.
  2. Звернення до державного реєстратора.
  3. Постановка на облік у ДПІ.
  4. Виготовлення печатки (за бажанням).
  5. Відкриття банківських рахунків.

У статті наведено мінімальний перелік документів і процедур. У кожному окремому випадку, залежно від конкретної діяльності, бажаної форми оподаткування та інших нюансів, список документів і дій може відрізнятися. Реєстрація приватного підприємства в Києві – процедура доволі клопітка (з огляду на великі черги до державних реєстраторів і постійні зміни законодавства), а також вимагає максимальної уваги та зосередженості (реєстратори дуже ретельно перевіряють усі документи).

Запишіться на консультаціювід 50 usd

Послуги з реєстрації приватного підприємця від ЮО Наказ

  • реєстрація фізичної особи‑підприємця в м. Київ або дистанційна реєстрація фізичної особи‑підприємця (без створення юр. особи) на всій території України;
  • оформлення індивідуального підприємництва у формі юридичної особи (ПП);
  • відвідування всіх необхідних державних органів та інших установ;
  • виготовлення печатки (за бажанням);
  • консультації щодо оптимізації оподаткування та бухгалтерської звітності;
  • отримання статусу платника ПДВ або єдиного податку;
  • супровід процедури відкриття банківських рахунків.
Nakaz UA
Огляд конфіденційності

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.