Швидка реєстрація фірм під ключ
Реєстрація фірми в Києві за допомогою працівників юридичної компанії «Наказ» здійснюється максимально швидко і за мінімальної вашої участі. Щоб зареєструвати фірму, потрібно відвідати чимало органів та установ, зібрати й юридично правильно оформити велику кількість документів, витратити купу часу в довгих чергах, а також нервів при спілкуванні з державними службовцями. Саме тому послуги з реєстрації фірм такі актуальні та затребувані. Не варто ризикувати, адже допущення найменшої помилки на початковому етапі легалізації вашої підприємницької діяльності може вилитися у серйозні проблеми надалі.
Консультація
| Послуга | Ціна |
| Реєстрація (звичайна) | від 100 USD |
| Реєстрація (громадські та неприбуткові) | від 150 USD |
Часто майбутні підприємці обирають саме ТОВ як найбільш зручну форму ведення діяльності.
Переваги ТОВ:
- учасники ризикують лише коштами, внесеними до статутного капіталу (особисте майно не підпадає під ризик);
- відсутність вимог щодо розміру статутного капіталу, а також щодо видів внесків (до статутного капіталу можуть входити не тільки грошові кошти, але й майно, нематеріальні активи, авторські права, наприклад);
- максимальні можливості щодо вибору бухгалтерської та податкової оптимізації (доступні різні форми оподаткування).
Реєстрація нової фірми передбачає такі етапи.
1. Планування майбутньої діяльності:
- вибір організаційної форми, повної та скороченої назви;
- визначення системи оподаткування;
- вибір місцезнаходження підприємства;
- працю з кодами КВЕД (також необхідно перевірити, чи не потребує запланована вами діяльність ліцензування та інших дозволів).
2. Оформлення установчих документів:
- протокол (у якому відображені дані про створення фірми та її основні реквізити);
- статут (КМУ затвердив типовий статут, який ви можете використовувати для своєї діяльності. Перед внесенням змін до його тексту необхідно перевірити, чи не суперечать вони законодавству України).
3. Звернення до державного реєстратора. Реєстрація фірми в Україні передбачає подачу таких документів:
- заповнена реєстраційна картка (Форма 1) – до затвердженої форми досить часто вносяться зміни, тому необхідно стежити, щоб ваша картка відповідала актуальній формі. Завантажити необхідну форму ви можете на сайті ГРСУ;
- оригінал або копія (нотаріально завірена) рішення про створення суб’єкта господарювання (протокол) – щоб не завіряти протокол у нотаріуса, підпишіть його у двох примірниках, один з яких і подайте реєстратору;
- статут – державному реєстратору необхідно подати два примірники статуту, один з яких згодом буде повернений із проставленою відміткою про реєстрацію;
- інші документи, залежно від конкретних обставин та складу засновників.
Дані, які необхідні нашим працівникам від вас:
- Відомості про всіх учасників – паспортні дані, ідентифікаційні коди, адреси реєстрації;
- Інформація про особу, яка обіймає посаду керівника;
- Розмір статутного капіталу та співвідношення часток учасників у ньому;
- Назва підприємства та його місцезнаходження;
- Плановані види діяльності за КВЕД (або опис вашої майбутньої діяльності, щоб наші працівники самостійно визначили необхідні коди КВЕД);
- Контактні дані клієнта, а також контактний тел. для державних органів.
Ваша участь у процедурі реєстрації:
- надання необхідних даних (в офісі компанії або електронною поштою);
- відвідування нотаріуса.
Вартість реєстрації фірми працівниками нашої компанії залежить від обсягу послуг, які вам потрібні, та строків процедури. Мінімальна вартість послуг вказана вище. Термін виконання реєстрації – від 3-х днів (включаючи підготовку пакета документів, їх подачу державному реєстратору та взяття на облік в органах доходів і зборів, статистики та ПФУ).
- повна консультація з питань вибору організаційно-правової форми компанії;
- збір та оформлення необхідного пакета документів;
- підготовка протоколу, статуту;
- консультації з бухгалтерських та податкових питань;
- підбір та оренда юридичної адреси підприємства в будь-якому районі Києва;
- реєстрація нових фірм, а також проведення реорганізації вже існуючих;
- відвідування всіх необхідних органів та установ у м. Києві, а також дистанційна реєстрація фірм по всій території України;
- реєстрація назви фірми, ТМ, захист інтелектуальних прав підприємства;
- виготовлення печаток та штампів (за потреби);
- отримання статусу платника ПДВ або єдиного податку;
- супровід процедури відкриття банківських рахунків підприємства;
- консультація з питань подальшої діяльності фірми.
