Мы не помогаем с этой услугой, страница перенесена в блог, но устаревшая для нас информация может быть для вас полезной
Першочергове завдання послуги оцінки землі та земельних ділянок - визначення реальної вартості певної земельної ділянки, з урахуванням її фізичних можливостей і обмежень, а також її місцезнаходження.
Такий вид послуг надається при укладанні різних видів цивільно-правових угод. Експертна оцінка - це документ, який оформляється незалежним експертом у формі звіту. У даному документі має міститися інформація про ділянку, а також дані про проведений аналіз ринку землі у відповідному регіоні. За результатом такого аналізу і визначається вартість земельної ділянки.
Експертна оцінка повинна проводитися в таких випадках:
- застава земельної ділянки;
- страхування земельних ділянок або їх відчуження (у разі якщо вони перебувають у комунальному або державному володінні);
- визначення збитків землекористувачам або власникам (якщо дана дія передбачена договором або законом);
- вартість земельних ділянок повинна визначатися при проведенні процедури банкрутства, ліквідації або реорганізації підприємства (товариства) з комунальною чи державною часткою майна;
- на підставі судового рішення;
- якщо до статутного фонду товариства вносяться земельні ділянки, які відносяться до державної або комунальної власності;
- якщо дані про вартість ділянки потрібно відобразити в бухгалтерському звіті.
Документи, які необхідно подати для здійснення експертної (грошової) оцінки земельних ділянок:
- ідентифікаційний код і паспорт власника;
- свідоцтво про право власності, державний акт про право власності на ділянку, яка підлягає експертній оцінці;
- дані про будь-які наявні обмеження або обтяження у користуванні земельною ділянкою.
Слід пам'ятати: для того щоб визначити розмір державного мита при укладенні угод міни, дарування або при спадкуванні земельних ділянок, використовується нормативна грошова оцінка.