Юридичний блог
З набранням чинності Закону України «Про державний земельний кадастр» для підтвердження права власності на землю власнику необхідно пред'явити Виписку з державного земельного кадастру. Тільки за наявності такого витягу нотаріусам дозволено завіряти угоди з відчуження земельних ділянок або при оформленні спадщини. Виписка з земельного кадастру необхідна при внесенні даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. З неї можна дізнатися про наявність обмежень у використанні землі. Виписка може бути пред'явлена власником ймовірному покупцю або орендарю як підтвердження права власності.
Витяг з Державного земельного кадастру об'єднує в собі всю інформацію, що міститься в Поземельній книзі, а саме: кадастровий номер, координати місця розташування ділянки, його межі і площа, наявність обтяження, цільове призначення.
Для видачі виписки слід звернутися із заявою до територіального органу Держкомзему України. До заяви приєднуються такі документи:
Відмова у наданні витягу може бути отримана при відсутності в кадастрі запитуваної інформації або при поданні заяви неналежною особою. Якщо земельній ділянці не присвоєно кадастровий номер, то в земельному кадастрі відсутні і відомості про таку ділянку. В такому випадку перед отриманням виписки необхідно провести процедуру реєстрації земельної ділянки та присвоєння кадастрового номера.
Тільки особа, якій належить речове право на землю, може звернутися до відповідного органу для отримання інформації з документів, на підставі яких були зроблені записи в Поземельній книзі.
Наша компанія допоможе вам оформити виписку в максимально короткі строки. Якщо ви вже звернулися із заявою для отримання виписки, але зіткнулися з труднощами, ми допоможемо їх вирішити і прискорити процес.